בית"ר ירושלים תקבל 2 מיליון שקל מאלדן

חברת הליסינג תהיה הספונסרית הראשית של המועדון בעונה הקרובה, ובכך תשלים שיתוף פעולה של שלוש שנים רצופות עם הקבוצה; היו"ר איציק קורנפיין: "זו הרבה מעבר לשותפות עסקית"

חברת הליסינג וההשכרה אלדן תשמש כספונסר ראשי של בית"ר ירושלים בעונה הקרובה. כך סוכם בין מומי דהן, מנכ"ל משותף באלדן, ליו"ר בית"ר, איציק קורנפיין. שווי החסות: 2 מיליון שקל.

אלדן מלווה את בית"ר מזה מספר שנים, כאשר שימשה כספונסר בשלוש העונות הקודמות ובארבע שנים נוספות: 93, 94, 2000 ו-2001. בעונה הקודמת חתמה אלדן עם בית"ר לקראת סוף הליגה, בחודש מארס - אז היא שילמה 100 אלף דולר.

במסגרת הההסכם, אלדן תשמש כספונסר הראשי של בית"ר, ולוגו החברה יופיע בקדמת החולצה של שחקני הקבוצה עד לתום העונה, זאת לצד רכבי החברה בה משתמשים המועדון ושחקניו.

מומי דהן, מנכ"ל משותף באלדן, אמר: "אלדן שמחה להירתם ולעמוד לצידה של בית"ר ירושלים. אנו רואים בספורט ככלל ובכדורגל בפרט חלק בלתי נפרד מפעילות החברה לטובת הקהילה".

איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים: "אני שמח שחברת אלדן, ספונסר הקבוצה בשנתיים האחרונות ושותפה לדרך, תמשיך לאמץ את המועדון כנותנת חסות ראשית גם בעונה הקרובה. מערכת היחסים בין חברת אלדן ובעליה - משפחת דהן, הינה הרבה מעבר לשותפות עסקית. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לחברת אלדן על נתינת החסות זו העונה השלישית ברציפות, עבורנו חברת אלדן היא לא רק נותנת חסות, אלא חלק ממשפחת בית"ר ירושלים".