בגלל עומרי כספי והנבחרת: ערוץ 10 מזיז ביום את גמר "הישרדות"

נבחרת ישראל בכדורסל אמנם עדיין לא יכולה להניף את הגביע - אבל הישג אחד היא כבר רושמת: הזזת הגמר של תוכנית הדגל של ערוץ 10 ■ גמר "הישרדות אולסטארס", שתוכנן ל-29 באוגוסט, יידחה ביום אחד

בערוץ 10 החליטו להזיז את גמר "הישרדות אולסטארס", שהיה אמור להתמודד מול משחק נבחרת ישראל בכדורסל ב-29 באוגוסט.

שני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל, בכיכובו של עמרי כספי, השיגו נתוני צפייה נאים ועברו את השידורים באותו זמן בערוץ 10. על כן הוחלט להעביר את הגמר ליום שני ה-30 באוגוסט.

ביום ראשון, במקום הגמר, ישודר בערוץ 10 בבכורה הסרט הדוקונמטרי "הניצחון הגדול של מוטי", סרט המשך ל"המאבק של מוטי לחיים" ששודר לפני שנה וחצי.

מערוץ 10 נמסר: "לקחנו בחשבון שלנבחרת סיכויים טובים לעלות ולהתקדם בשלבים של מוקדמות אליפות אירופה, לכן בתאום עם עיריית כרמיאל שיריינו מספר תאריכים אפשריים לקיום הגמר.

"המשחק המוצלח שהיה בשבת האחרונה, שבו גברה הנבחרת על מונטנגרו, העלה את חשיבות המשחקים הבאים של הנבחרת. על מנת שלא יתקיימו שני אירועים טלוויזיוניים גדולים וחיים במקביל, הזזנו את גמר 'הישרדות' ביום אחד ליום שני ה-30.8. אנו מחבקים את נבחרת ישראל בכדורסל ומאחלים לה ולכולנו הצלחה".

נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה זכיינית ערוץ 2 קשת על החלטתה לדחות את גמר "כוכב נולד" בספטמבר בשל משחקה של נבחרת ישראל בכדורגל נגד נבחרת מאלטה.