תקציב הפרסום של חברת הביטוח הפניקס עובר למשרד הפרסום ענבר מרחב שקד. ב-4 השנים האחרונות טופל התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר (יפעת בקרת פרסום, 2009), בידי גלר-נסיס.
ההתקשרות תכלול ליווי שוטף של פעילות התקשורת השיווקית של קבוצת הפניקס, בכל ערוצי המדיה.
תקציב הפניקס מצטרף לתקציב אקסלנס נשואה, המטופל מזה 6 שנים בענבר-מרחב-שקד, ומהווה את אחד מתקציבי העוגן שסייעו לצמיחת המשרד בשנים האחרונות. ניהול שני התקציבים ייעשה תוך שילוב זרועות של שני המותגים.
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר-מרחב-שקד, אמר כי "זוהי זכות גדולה בעבורנו לשמש כמשרד הפרסום של קבוצת הפניקס, שהינה אחת מקבוצות הביטוח והפיננסים המובילות בישראל. בכוונתנו להמשיך ולחזק את הפעילות השיווקית והפרסומית של הקבוצה ולהגיע ביחד להישגים ושיאים חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.