פייסבוק חוששת מהרשת של גוגל: תציג מחר שירותים חדשים

על-פי הערכות, פייסבוק תציג במסיבת העיתונאים שירותים חדשים מבוססי מיקום גיאוגרפי ■ מסיבת העיתונאים באה על רקע ההערכות המתגברות כי גוגל מתכננת השקת פלטפורמה חברתית מתחרה לפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק הודיעה כי היא תכנס מפגש עם עיתונאים מחר (ד'). החברה מתכננת להציג עדכון על המוצרים והאפשרויות החדשות בשירותים שלה.

ההודעה של פייסבוק באה על רקע ההערכות המתגברות כי גוגל מתכננת השקת פלטפורמה חברתית מתחרה לפייסבוק. על פי הערכות של מספר גורמים, תציג פייסבוק במסיבת העיתונאים שירותים חדשים מבוססי מיקום גיאוגרפי.

החברה עובדת מזה זמן רב על פיתוח שירות מסוג זה, שיאפשר למשתמשי הרשת החברתית לדווח לחבריהם על מיקומם ובעולם האינטרנט מצפים בשקיקה להשקתו. צעד מסוג זה עשוי להציב את פייסבוק בתחרות ישירה עם אתרים המציעים שירותים מבוססי מיקום.

מנגד, בבלוג הטכנולוגיה GigaOm סבורים שפייסבוק מתכננת שינוי משמעותי יותר. בפוסט שהועלה לבלוג של פייסבוק בתחילת השנה, נכתב כי החברה בודקת אילו אפשרויות טמונות בשירותים מבוססי מיקום באתרה.

צעד כזה של פייסבוק יהיה הרבה יותר מרחיק לכת משירות פשוט שיאפשר למשתמשים לדווח על מיקומם הגיאוגרפי לחבריהם ויציב את פייסבוק בתחרות גם עם Yelp.