משרד פרסום חדש שמיועד לפנות לבני 50 פלוס נפתח באחרונה. המשרד יהיה חלק מקבוצה תקשורתית שהוקמה לפני 5 שנים על-ידי השר לשעבר עוזי ברעם, אמנון הרציג, אריה רוטנברג וצבי שישקו פרידמן (ממייסדי קשר בראל-מקאן אריקסון).
הקבוצה כוללת כמה זרועות שפועלות בתחום התוכן והשיווק בקרב בני 50 פלוס, בהן "קלאב 50" בו למעלה מ-200,000 חברים בגילאי 50 פלוס, המגזינים "החיים הטובים" ו"הקליניקה", אתר האינטרנט CLUB50.CO.IL ומערכת להפקת אירועים המקיימת מדי חודש למעלה מ-80 הרצאות, סמינרים, קורסים וסדרות קולנוע ברחבי הארץ.
הקונספט של משרד הפרסום החדש הוא לנהל קמפיינים בכל אמצעי התקשורת עבור חברות הפונות בעיקר לפלח זה, או לשמש כמשרד מגזרי לחברות הפונות לכל מגזרי האוכלוסייה.
שירותי הקריאטיב ותכנון המדיה במשרד החדש ייעשו בשיתוף עם משרד הפרסום הצעיר "הביילינים" בניהולם של גיל ואורי ביילין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.