אסי עזר נגד שר הפנים: "ישי רוצה שגבי גזית ואני נפחד לדבר"

מגיש הטלוויזיה התייחס בבלוג שלו לדרישת אלי ישי לפטר את גזית מרדיו ללא הפסקה: "השר רוצה שנפחד לפתוח את הפה" ■ דוברו של ישי: "עזר וגזית נהגו בחוסר אחריות ציבורית ואישית"

מגיש הטלוויזיה אסי עזר יוצא לסיבוב נוסף נגד שר הפנים אלי ישי. בבלוג שלו באתר mako התייחס היום (ד') עזר לעימות בין שר הפנים ובין מגיש הרדיו גבי גזית ולדרישה של עוזרו של ישי, רועי לחמנוביץ, לפטרו מרדיו ללא הפסקה.

"אני די משוכנע שאלי ישי ודוברו מבינים שאף אחד לא יפטר את גבי גזית מהרדיו. לדעתי יש להם מטרה אחרת. הם רוצים שנפחד לפתוח את הפה, שנפחד להעביר ביקורת, שנפחד לדבר בשם אלה שאין להם את הבמה לעשות זאת (עיין ערך: ילדי העובדים הזרים)", כותב עזר, מגיש התוכנית הפופולרית "האח הגדול" ותוכנית הבידור "בואו נדבר על זה" של זכיינית ערוץ 2 קשת.

לדברי עזר, בהתחלה הוא אכן פחד מתגובת השר נגדו, כשהתבטא נגדו בעבר בטוויטר. "ואני מודה, בהתחלה פחדתי, אבל זה עבר לי. גם בתוכנית 'בואו נדבר על זה' שתשודר הלילה אני מתכוון להתייחס לנושא. כי מותר לי. תבינו, אני יכול רק לדבר על זה, אבל בסופו של דבר מי שקובע זה השר ישי. חבל".

דוברו של השר ישי, רועי לחמנוביץ, מסר בתגובה כי "גם ספינים של איש תקשורת מתוחכם כמו עזר לא ישנו מהות. תלונתי כנגד עזר הוגשה לאחר הגיבוי שנתן לח"כ חנין זועבי ולתמיכתה בטרוריסטים שביקשו לפגוע בצה"ל. תלונתי כנגד גזית היתה לאחר רצף דברי שטנה. מותר לו לכל אדם לייצג את כל מי שישאף, אך לא מתוך חוסר אחריות ציבורית ואישית, וכך נהגו עזר וגזית".