החגיגה של אלעזרא: העלה שכרו החודשי בהכשרה ל-100 א' ש'

בנוסף, העלה את שכרו של אחיו, המועסק כשמאי רכב בחברה, ל-322 אלף שקל בשנה ■ הכריז על חלוקה צפויה של דיבידנד בסך 16 מיליון שקל - נוסף על 8 מ' ש' שחולקו במאי ו-10 מ' ש' שחולקו בחודש שעבר

הכשרה ביטוח מקבוצת אלעזרא פירסמה הערב (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, המצביעות על ירידה חדה של 30% ברווח הכולל במחצית (וזאת על אף גידול של 6% ברווח הנקי לסכום של 6.6 מיליון שקל) - מה שלא מפריע לבעלים אלי אלעזרא לאפשר חגיגת שכר בחברה.

עיון בדו"חות הכספיים ששיחררה החברה לבורסה הערב מעלה כי אלעזרא, המכהן גם כיו"ר פעיל, בחר להעלות את שכרו בשיעור של 25% וליהנות מתלוש חודשי על סך 100 אלף שקל (ברוטו). עדכון השכר בוצע בחודש מארס האחרון ובתוך כך גם האריכה החברה את הסכם העסקת היו"ר שלה כ-5 שנים נוספות - עד לתאריך 25 באוקטובר 2016.

אלעזרא גם לא לבד במשרדי החברה: בהודעה לבורסה מדווחת החברה כי אלי אלעזרא שכר גם את שירותיו של אחיו, מאיר אלעזרא, המועסק כשמאי רכב במשרה מלאה בחברה מאז שנת 2007. בהסכמת אסיפת בעלי המניות - עודכן גם שכרו של מאיר אלעזרא בשיעור צנוע יותר של 5.3% לסכום של 322 אלף שקל בשנת 2009 (או 26.8 אלף שקל בחודש) לעומת 305.4 אלף שקל בשנת 2008.

בתוך כך, הודיעה היום החברה על כוונתה לחלק דיבידנד בסכום של 16 מיליון שקל (בכפוף לאישור המפקח על הביטוח). סכום זה יצטרף, לאחר מתן האישור, ל-8 מיליון שקל נוספים שחילקה החברה בחודש מאי האחרון וכן ל-10 מיליון שקל שחילקה רק לפני חודש. משמעות הדבר היא "משיכה" של 34 מיליון שקל מהחברה - יותר מהרווח הכולל שרשמה בכל תקופת המחצית הראשונה של השנה (32 מיליון שקל).

יש לציין כי החברה מתהדרת בתוצאותיה היום בגידול של כ-10% בפרמיות שהורווחו ברוטו לעומת החציון המקביל אשתקד, ושל 8% לעומת הרבעון המקביל, וכן בעודף הון של 70 מיליון שקלים מעל דרישות המפקח, נכון ליום סיום הרבעון.

מנכ"ל החברה, עופר טרמצ'י, אמר עם פירסום הדו"חות היום: "תוצאות הרבעון משקפות את האסטרטגיה העסקית, המתמקדת, בין היתר, בהרחבת הפעילות וטיובה בתמהיל עסקי רווחי יותר, וכן את מדיניות ההשקעות של החברה. אנו שמחים להציג רווח כולל של 32 מיליון ש"ח בחציון ושל כ-6.5 מיליון שקל ברבעון השני, למרות הירידות שנרשמו בשווקי העולם".