שאול אלוביץ' במו"מ למכירת מגרש ל-100 דירות בצומת הפיל

מחירי הדירות בפרויקט: 1.27 מיליון שקל עד 1.41 מיליון שקל ■ 13 מתוך 100 יח"ד כבר נמכרו

חברת ג'י גרופ של גיא בלושינסקי החלה בשיווק שקט של פרויקט של 100 יחידות דיור בצפון-מזרח תל אביב, כך על פי מסמך החברה שהגיע ל"גלובס". ג'י גרופ מקיימת מגעים עם חברת יורוקום נדל"ן של שאול אלוביץ' על מגרש בשטח 6 דונם באזור צומת הפיל, כך נודע ל"גלובס".

ממייל שיווקי שהופץ אתמול (ד') על ידי נציג ג'י גרופ לקבוצה מצומצמת של לקוחות ושהגיע לידי "גלובס", עולה כי מדובר בפרויקט שיכלול כ-100 יחידות דיור בתשע קומות. כל הדירות יהיו בנות 2 חדרים, בשטח של 57 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר עם מחסן וחניה. היקף הפרויקט: 100 מיליון שקל עד 150 מיליון שקל.

מחירי הדירות בפרויקט, כפי שעולה מהמסמך: 1.27 מיליון שקל עד 1.41 מיליון שקל. מהמסמך עוד עולה כי 13 מתוך 100 יח"ד כבר נמכרו. הפרויקט יכלול גם שתי קומות מסחר ושלוש קומות חניה. אדריכל הפרויקט, לפי המסמך, יהיה אלישע רובין.

עוד לא ברור אם יהיה זה פרויקט יזמי או קבוצת רכישה שתתארגן על מנת לרכוש את הקרקע.

"השווי יעלה"

גורמים בכירים בשוק הנדל"ן אמרו היום (ה') ל"גלובס" כי מפרט הפרויקט זהה למפרט שמיועד להקמה על המגרש של אלוביץ'.

מחברת יורוקום נדל"ן נמסר כי "עשרות קבוצות פנו לחברה, וגם חברת ג'י גרופ הביעה עניין וקיבלה אינפורמציה, אך אין שום מו"מ מוגדר".

בלושינסקי אמר בתגובה כי הוא מקיים "מו"מ על 10 מגרשים בגוש דן", לרבות באזור צומת הפיל עם בעלי קרקע שונים וכי "כשיהיה מה להודיע, הוא יודיע".

לדברי השמאי ארז כהן, דונם למגורים באזור זה עולה כיום כ-8 מיליון שקל, כאשר צפיפות הבנייה היא 4 יח"ד לדונם. "השווי יעלה במונים אם תתאפשר הצפפה במסגרת קידום תב"ע חדשה".

האזור צפוי לשנות את פניו בקרוב, לרבות שדרוג עורקי התנועה בצומת הפיל העמוס, ופרויקט מגורים שעתיד לקום על מתחם מסעדת הפיל המיתולוגית.