רבעון חזק לראדא: זינוק של 125% בהכנסות ומעבר לרווח

צביקה אלון: "התחלנו במינוף הקשר ארוך השנים שלנו עם לוקהיד מרטין, בנוגע לשיתוף החברה בייצור מערכות למטוס הקרב העתידי F-35 Lightning II"

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניות פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני של 2010. הכנסות החברה רשמו גידול של 125% ברבעון השני והסתכמו בכ-6.8 מיליון דולר לעומת 3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי רשם גידול של 117% ברבעון השני והסתכם בכ-1.3 מיליון דולר לעומת רווח גולמי של כ-600 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-338 אלף דולר לעומת הפסד של 647 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ראדא מסיימת את הרבעון ברווח נקי של 70 אלף דולר או 0.01 דולר למניה לעומת הפסד של 951 אלף דולר או 0.11 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.

צביקה אלון, מנכ"ל ראדא ציין כי "אנו רואים שיפור משמעותי בכל הפרמטרים הכספיים ברבעון השני של 2010 בהשוואה לרבעון המקביל ובהשוואה לרבעון הראשון של השנה. הרווח הנקי המדווח, יחד עם העלייה המשמעותית בצבר ההזמנות ברבעון, מצביעים על גידול מתמשך ומהווים עבורנו סממן חיובי לקראת העתיד.

"בנוסף התחלנו במינוף הקשר ארוך השנים שלנו עם לוקהיד מרטין, בנוגע לשיתוף החברה בייצור מערכות למטוס הקרב העתידי F-35 Lightning II. ראדא היא אחת מהספקיות הקבועות של לוקהיד מרטין ובכל שנה אנו מוכרים ללוקהיד מוצרים בהיקף של כ-2 מיליון דולר. אני מקווה שקשר ארוך שנים זה יעזור לנו לממש את הפוטנציאל שלנו גם בנוגע למטוס ה-F-35 , שעתיד להוות את השדרה המרכזית של חילות אוויר רבים בעולם, ביניהם האמריקאי עוד שנים רבות קדימה ושרק בשבוע שעבר ישראל החליטה על רכישת 20 מטוסים מסוגו בהיקף של 2.7 מיליארד דולר".