833 אלף אירו בחודש. משתלם לשחק בבאיירן מינכן

זה השכר שמקבל פרנק ריברי, כוכבה של הדאבליסטית הגרמנית; מפרסום רשימת השחקנים המרוויחים בבונדסליגה, עולה כי ראול, הרכש הטרי של שאלקה, במקום השני עם 600 אלף

פרנק ריברי הוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בבונדסליגה, שנפתחה בסוף השבוע. כך מדווח העיתון "בילד". הצרפתי, שמשחק במדיה של הדאבליסטית באיירן מינכן, נהנה משכר חודשי של 833 אלף אירו (ברוטו).

הקשר בן ה-27 האריך לאחרונה את חוזהו במועדון עד ל-2017, ושכרו גבוה יותר מזה של ראול, הספרדי שהצטרף הקיץ לשאלקה אחרי שבילה את כל הקריירה בריאל מדריד, ומרוויח 600 אלף אירו בחודש.

את המקום השלישי חולקים מגן באיירן ונבחרת גרמניה, פיליפ להאם, ומיכאל באלאק, שחזר הקיץ לליגה (למדי לברקוזן) אחרי שבשנים האחרונות שיחק בצ'לסי. שני השחקנים מקבלים 583 אלף אירו מדי חודש.

שחקנים נוספים של באיירן - באסטייאן שוויינשטייגר, אריאן רובן (בתמונה) ומארק ואן בומל מקבלים אף הם שכר דומה לזה שממנו נהנים להאם ובאלאק.

מבין מאמני הליגה, מי שמוביל הוא דווקא פליקס מגאת, שזוכה בשאלקה לשכר של 458 אלף אירו בחודש. לואי ואן חאל, ההולנדי שמאמן את באיירן, מסתפק ב-333 אלף אירו.

עוד מצוין בכתבה ב"בילד", כי באיירן מינכן משלמת את השכר השנתי הגבוה ביותר לשחקניה - 90 מיליון אירו. וולפסבורג שנייה עם 70 מיליון, ואילו שאלקה שלישית עם 60 מיליון אירו. קייזרסלאוטרן, העולה החדשה, אחרונה בליגה מבחינת תשלומי שכר לשחקניה - עם סך כולל של 13.5 מיליון אירו בלבד.