יוסי ארועטי ודודי ברמן רכשו את הבעלות על GPS מאדלר-חומסקי

ברמן וארועטי מחזיקים כיום 40% ממשרד הפרסום GPS, שמטפל בתקציבים בהיקף של כ-40 מיליון דולר ■ ארועטי: נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום המדיה והדיגיטל

השותפים הבכירים במשרד הפרסום GPS, יוסי ארועטי ודודי ברמן, רוכשים את מלוא הבעלות על המשרד מידי אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".

עד כה שימשו השניים כשותפים במשרד, והם מחזיקים במשותף כ-40% ממנו, כאשר יתרת המניות נמצאת בבעלות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

GPS הוקם ב-2003 כמשרד לייעוץ פוליטי ותקציבים קטנים, אך צמח במהירות למשרד בינוני בגודלו. עם כניסת השותפים, ארועטי וברמן, המשרד החל לטפל גם בתקציבי פרסום גדולים יותר דוגמת טיב טעם, שלמה SIXT וארקיע, ואף נכנס לסירוגין לרשימת 20 משרדי הפרסום הגדולים. כך למשל, במחצית הראשונה של 2010 היתה ההוצאה של GPS על פרסום כ-24 מיליון שקל, זאת לעומת כ-13 מיליון שקל במחצית המקבילה ב-2009 - גידול של כ-78% (על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום).

לפני כשנתיים וחצי ניהלו באדלר-חומסקי מגעים למיזוג GPS עם אריאלי מקבוצת פובליסיס, לפני שהאחרון מוזג לתוך גלר-נסיס, אך המגעים לא הבשילו לכדי עסקה.

בדומה למשרדי פרסום קטנים הנפתחים תחת המטרייה של משרים גדולים, GPS איפשר לאדלר-חומסקי לטפל גם בתקציבים מתחרים שעשויים ליצור ניגוד אינטרסים, אך יש להניח כי אחרי הרכישה יהיה קל יותר לברמן ולארועטי לגייס לשורותיהם תקציבים נוספים שנמנעו מלהצטרף למשרד מחשש לזליגת מידע.

יוסי ארועטי אמר היום (ב') ל"גלובס": "למרות הרכישה, נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום רכישת המדיה והדיגיטל".

באדלר-חומסקי סירבו להגיב לידיעה.