מתנת ראש השנה: עובדי בזק יקבלו אופציות ב-250 מיליון שקל

על-פי הסיכום של העובדים עם הנהלת החברה, יוארך תוקפם של הסכמי העבודה הקיימים בחברה עד סוף שנת 2015

עובדי בזק הגיעו לסיכום עם הנהלת החברה על הארכת הסכמי העבודה ומתן אופציות לעובדים. אתמול (ב') אישרו הצדדים את הסיכום מול האגף לאיגוד מקצועי והוא ייחתם בקרוב רשמית.

סכסוך העבודה פרץ על רקע דרישת העובדים לקבלת אופציות וזאת במסגרת העברת השליטה בחברה לאיש העסקים שאול אלוביץ'. העובדים טענו שיש להכיר בתרומה שלהם לריווחיות של בזק ולכן אלוביץ' צריך להכיר בכך.

על-פי הסיכום יוארך תוקפם של הסכמי העבודה הקיימים בחברה עד סוף שנת 2015. הסכמי הפרישה לעובדים הקיימים בחברה יוארכו עד סוף שנת 2017. בנוסף התחייבה החברה להעביר מעל ל-500 עובדים לקביעות.

סיכום לגבי מספר העובדים המדויק יושג בימים הקרובים. ההנהלה אף תיתן הטבה לעובדים בתקופת ההסכם בסך כולל של 250 מיליון שקלים בנוסף לתוספות השכר הנהוגות בחברה.

אופן החלוקה יסוכם בזמן הקרוב כאשר ישנה אפשרות שהעובדים יקבלו את ההטבה בצורת אופציות כפי שהיה נהוג בהסכם הקודם. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, אמר היום כי "מדובר בהסכם שיביא ליציבות ביחסי עבודה בחברה לנוכח העברת הבעלות ויביא ליצירת יחסי אמון בין העובדים לבעלים החדשים. אני מקווה כי נוכל לחתום על ההסכם בזמן הקרוב".