שחקן החיזוק של עזריאלי: אפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר

מונה כדירקטור חיצוני בקבוצה ועתיד לשמש כחבר בועדת הביקורת ■ דח"צ נוסף שמונה היום בקבוצת עזריאלי הוא פרופ' ניב אחיטוב

קבוצת עזריאלי הודיעה היום (ג') על הצטרפותם של שני "שחקני חיזוק" מרשימים לשורות הדירקטוריון. מי שהיה ראש המוסד, אפריים הלוי ופרופ' ניב אחיטוב, מונו כדירקטורים חיצוניים בקבוצה לתקופה של 3 שנים.

אפריים הלוי, מי שהיה ראש המוסד התשיעי ושירת בו במשך 28 שנה ושירת גם כיו"ר המועצה לביטחון לאומי עומד מאז שנת 2003 בראש מרכז שאשא למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטה העברית. בין השנים 2004-2006 שימש הלוי כדירקטור חיצוני בחברת מכתשים אגן. הלוי עתיד להכהן כחבר בועדת הביקורת של קבוצת עזריאלי.

פרופ' אחיטוב הוא חבר סגל הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ומשמש כמנהל האקדמי של מכון נטויז'ן לחקר האינטרנט באוניברסיטת תל אביב מאז שנת 2003, כמו כן הוא מנהל מכון הנרי קראון למחקר עסקים בישראל גם הוא באוניברסיטת ת"א מאז שנת 2008. בנוסף הצטרף השנה אחיטוב כחבר בועדת ההשקעות של חברת הביטוח מגדל, והוא גם משמש כדירקטור חיצוני בחברות מובילות במשק: דיסקונט השקעות, הראל השקעות, IBI מטריקס, אייס אוטו דיפו ורפק.

פרופ' אחיטוב צבר ניסיון רב בייעוץ לארגונים עסקיים וממשלתיים (ובכללם- רשות הנמלים, דלתא גליל, חברת הברום, הטלוויזיה החינוכית, בנק טפחות, בנק לאומי, מגדל, תדיראן תקשורת, האוניברסיטה העברית, מכון וולקני, פקר פלדה, בנק ישראל, חברת החשמל, ועוד.

בין השמות המוכרים הנמנים על דירקטוריון הקבוצה, פרט לבני משפחת עזריאלי, דוד, דנה, נעמי ושרון עזריאלי, ומנכ"ל החברה, מנחם עינן, נציין גם את יוסי קוצ'יק ואת יוסף צ'חנובר.