לא עובד ב(חצי) חינם: שכר מנכ"ל אסם יעלה ב-3% ל-118 אלף שקל

דירקטוריון אסם אישר הלעאה למנכ"ל גזי קפלן, בנוסף להענקת אופציות פאנטום בסך 1.42 מיליון שקל ■ רווחי אסם צמחו ב-19% ברבעון ל-68.5 מיליון שקל ■ המכירות עלו ב-10%

מנכ"ל אסם גזי קפלן יכול לחייך הבוקר: דירקטוריון החברה הודיע אמש (ב') לבורסה על החלטות הדירקטוריון בעניין שכר ואופציות למנכ"ל לשנת 2010 - במרכזן העלאת שכר בשיעור של 3% למנכ"ל, כך ששכרו החודשי יעמוד על 118,225 שקל לחודש.

בנוסף אישר דירקטוריון אסם הענקת אופציות פאנטום למנכ"ל בגין שנת 2010 בסך שווה ערך למשכורת שנתית של המנכ"ל - כלומר בשווי כולל של כ-1.42 מיליון שקל. בחברה מציינים כי אופציות הפאנטום מוענקות בהתאם לתוכנית מענקים תלת-שנתית.

בהודעת אסם לבורסה נכתב כי "חברי הדירקטוריון בחנו ושקלו את היקף התגמול הראוי והסביר למנכ"ל החברה, כאשר לנגד עיניהם עמדו תנאי העסקת המנכ"ל בחברה וכן נתונים השוואתיים ביחס לתגמול המקובל בחברות בסדר גודל דומה", וכי המדיניות "נועדה בין השאר לעודד ולשמר מנהלים בחברה ולתגמל את בכירי הקבוצה על תרומתם לקידום הקבוצה ויעדיה".

עוד מציינים בחברה כי היקף התגמול במסגרת הענקת האופציות דומה להיקף התגמול שהוענק לו בשנה הקודמת.

עוד נמסר מאסם כי "מהשוואה שנעשתה ביחס למקובל בחברות בסדר גודל דומה עלה כי שכרו החודשי של המנכ"ל והיקף התגמול באופציות הינו בטווח המקובל במשק ביחס לתגמול זה למנהלים ברמתו ובדרגתו", וכי הוא "ראוי וסביר לטובת החברה".

תוצאות חזקות ברבעון: המכירות צמחו ב-10%, הרווח ב-19%

בתוך כך פירסמה הבוקר החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2010, המצביעות על שיפור בעסקי החברה.

מכירות החברה צמחו ב-10% והסתכמו ב-928.8 מיליון שקל, לעומת 844.6 בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח בתקופה האמורה הסתכם ברבעון השני ב-68.4 מיליון שקל, גידול של כמעט 19% ביחס לרווח שנרשם ברבעון המקביל בשנה שעברה - אז זקפה החברה לזכותה רווח של 57.6 מיליון שקל.

בסך-הכול הרוויחה החברה במחצית הראשונה של השנה 151.6 מיליון שקל.