יד רביעית מטרוריסט: הבית של בן לאדן בירושלים - למכירה

עורך דין ממזרח ירושלים מציע למכירה נכס ייחודי, בית בו התגורר בשנות ה-60 הטרוריסט אוסמה בן לאדן. אך לא כל אחד יוכל לזכות בנכס המבוקש - "אמכור אותו אך ורק לבן-לאדן עצמו אם יבקש"

למכירה בירושלים: הבית בו התגורר גדול הטרוריסטים בעולם. עורך דין מירושלים מציע למכירה בית במזרח ירושלים, שכבר מזמן הפך לאבן שואבת עבור תושבי האזור. לדבריו, בבית התגורר ראש ארגון אל-קעידה, אוסמה בן-לאדן. "מדובר בבית היסטורי ועד היום לא דיברתי עליו עם אף אחד", מספר עורך הדין מועין חורי לעיתון "ידיעות אחרונות".

הנכס המיוחד ממוקם בשכונת שועפט במזרח ירושלים, שלפני איחוד העיר נחשבה לאחת השכנות היוקרתיות בעיר. "אביו של בן-לאדן הגיע לאזור מסעודיה בשנות ה-40, קנה אותו והתגורר בו לפרקים", טוען עורך הדין. "אוסמה אף הוא בילה בו מספר פעמים בשנות ה-60", הוא מוסיף.

אך אם חשקה נפשכם ברכישת הנכס, כדאי שתחכו. "הבית לא למכירה לכל אחד. אבל אם אוסמה יציע לי הצעה אהיה מוכן לשקול אותה", טוען חורי. מאז קנתה משפחת בן- לאדן את הנכס הוא עבר ידיים רבות. לאחר מלחמת שת הימים עבר לרשות המדינה ושימש כמשרדו של קונסול ספרד, ואז קנה אותו עו"ד חורי שהמציא אותו היום למכירה.

אחר אסון התאומים בשנת 2001, שבוצע ע"י ארגון אל-קעידה שבראשו עומד אוסמה בן לאדן, הפך המקום למוקד עלייה לרגל עבור תושבי השכונה וסקרנים. האם ייעתר בן-לאדן להצעת הרכישה?