מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל

מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים

רשתות השיווק מתחרות בהילוך גבוה על מיליוני השקלים שיוציאו השבוע אזרחי המדינה בקניות לקראת ערב ראש-השנה, והתוצאות ניכרות במקבצי הפרסומות בטלוויזיה, באלפי האינטשים בעיתונות ובכלים הפרסומיים שבפורטלי האינטרנט. כפי שאומרת הקלישאה: IT'S NOW OR NEVER.

במגה בול כנראה הבינו שיש דמיון בעייתי בין הפרסום הכתום שלהם וההבטחה הפרסומית לפרסום הכתום של שופרסל דיל, ולכן הקמפיין שהם מעלים השבוע באמצעות מקאן-אריקסון הוא: "מבולבלים לקראת הקניות חג? גם בחג הזה מגה בול זולה יותר משופרסל דיל".

בנוסף ממשיכים במגה בול עם מסורת "הלקוחות האותנטיים". את מקומו של שוקי מזרחי מטבריה תפס רובי הירש מפתח-תקווה, שעשה את ההשוואה המתבקשת מול שופרסל דיל וקבע: "גם בפתח-תקווה מגה בול זולה יותר משופרסל דיל".

נציין כי רבוע כחול שמה את יהבה על מגה בול, ואילו מגה בעיר ורשת מגה הכללית מפורסמות בווליום מינורי.

שופרסל לא נשארת חייבת ומפגינה נוכחית דו-ראשית בטבלה השבוע: שופרסל דיל ממשיכה עם הקמפיין המשעשע בכיכובו איציק כהן עם "1000 בודקי המחירים" באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ורשת שופרסל ממשיכה עם "סל השנה" באמצעות גיתם BBDO.

אמרנו פרסום רשתות שיווק - אמרנו סופר-פארם, שהרי מן הידועות היא שאו שאתה מארח בראש-השנה וקונה הרבה מזון - או שאתה מתארח וקונה בושם במתנה. סופר-פארם עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט למגוון בשמים החל מ-99 שקל באמצעות באומן-בר-ריבנאי ונקסט אין, ומתמקמת השבוע במקום השני בטבלת המותגים המושקעים בפרסום. סרטון הטלוויזיה של סופר-פארם הוא נקי מאוד, והצלחתו היא בכך שהוא משדר תחושה של יוקרה מחד ודיסקאונט מאידך.

רשת המשביר לצרכן נועלת את הטבלה עם קמפיין "חג מתנות שמח" ושלל הנחות במחלקות השונות, באמצעות מקאן-אריקסון.

המותגים המושקעים

1. מגה בול - 2,813,646 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. סופר-פארם - 2,643,252 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. שופרסל דיל - 2,332,316 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. שופרסל - 1,827,346 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. המשביר לצרכן - 1,607,023 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 27/8/10-2/9/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.