לרגל החג: המשטרה בכוננות מוגברת לתפוס נהגים שיכורים

גם מבחינה ביטחונית: סגר הוטל על שטחי יהודה ושומרון ■ השוטרים יתמקדו באבטחת בתי כנסת, וממחר גם באבטחה מוגברת של מוקדי הנופש והבילוי

אחרי שצלחתם את הפקקים והגעתם לארוחת החג, בוודאי לא דילגתם על לפחות כוסית יין אחת. כדאי שתדעו, כי המשטרה נערכת בכוחות גדולים הערב לתפוס נהגים שיכורים אחרי ארוחת החג.

שוטרים רבים ממשטרת התנועה יבקשו מנהגים החשודים בנהיגה בשכרות לבצע בדיקת ינשוף כדי לוודא שהנהג כשיר לנהיגה.

אבטחה מוגברת של מוקדי נופש ובילוי המשטרה נפרסת בכל הארץ בכוננות מוגברת, גם מבחינה ביטחונית: סגר מלא הוטל על שטחי יהודה ושומרון עד לצאת החג. השוטרים יתמקדו באבטחת בתי כנסת, וממחר גם באבטחה מוגברת של מוקדי הנופש והבילוי.

לקראת סעודת החג: עומסי תנועה כבדים בכל רחבי הארץ

הזהירו אותנו מפקקי תנועה בשעות הערב - אבל מי שהזדרז לצאת לסעודת החג כבר בשעות הצהריים הופתע מפקקים כבר בשעות המוקדמות של היום. לקראת כניסת החג, מתחילים להיות מורגשים עומסי תנועה בכל אזורי הארץ.

בנתיבי איילון התנועה עדיין זורמת, אך תנועה ערה מורגשת לכיוון צפון, כביש 65, ואדי ערה, בכביש 70 לכיוון יקנעם, כביש 77 מצומת ישי לכיוון צומת המוביל.

בכביש החוף - עומס משפיים לחבצלת, ובכביש 4 שיבושים מצומת השרון לכיוון צפון. בכביש 6 תנועה ערה צפונה. המשטרה נפרסת בכל הארץ בכוננות מוגברת.

סגר הוטל על שטחי יהודה ושומרון. כתבנו משה נוסבאום מוסר שהשוטרים יתמקדו באבטחת בתי כנסת, וממחר גם באבטחה מוגברת של מוקדי הנופש והבילוי.