מהפך בצמרת: הגולשים מבלים יותר זמן בפייסבוק מאשר בגוגל

בשנה שעברה עוד בילו הגולשים באתרי גוגל פי 2 זמן - אך השנה התחולל מהפך של ממש ■ חברת המחקר קומסקור: הגולשים מבלים 10% מזמן הגלישה ברשת החברתית הפופולרית

מהפך בעולם האינטרנט: במהלך חודש אוגוסט גולשים שהו ברשת החברתית פייסבוק יותר זמן מדוד מאשר באתרי האינטרנט של גוגל - כך עולה מבדיקה שערכה חברת קומסקור האמריקנית, המתמחה במעקב אחר אתרי אינטרנט.

בסך-הכול בילו הגולשים האמריקנים 413 מיליון דקות בחודש אוגוסט ברשת האינטרנט. מבדיקת החברה עולה כי 10% - 41.1 מיליון דקות מהזמן הכולל - הועבר בגלישה ברשת פייסבוק, בעוד שבגוגל בילו הגולשים "רק" 39.7 מיליון דקות. בין אתרי האינטרנט הקשורים לגוגל בהם היו הגולשים: YouTube, גוגל ניוז, Gmail ואתרים נוספים.

פער של כמעט 100% נמחק תוך שנה

ביולי השנה עדיין הובילו אתרי גוגל על פני פייסבוק - עם 40.5 מיליון דקות זמן שהות באתרי גוגל מול 39.9 מיליון דקות בפייסבוק.

בקומסקור הדגישו כי מדובר במהפך של ממש, בעיקר בשל העובדה שבשנה שעברה הפערים בין זמן השהות בגוגל לזמן השהות בפייסבוק היו כמעט כפולים: הגולשים בילו בממוצע 34 מיליון דקות בחודש אוגוסט 2009 באתרי האינטרנט של גוגל, בעוד ש-16.8 מיליון דקות הועברו בממוצע ברשת פייסבוק.

גלובס טק:
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988