אורנג' ופלאפון נערכות לשיווק iPhone 4 בחנויות מיום ו' הקרוב

העלתה באתר הבית שלה באנר הסופר את השעות עד השקת המכשיר ■ ישווק בארץ כ-3 חודשים לאחר שהושק בעולם ■ iDigital תמכור את המכשיר בסניפיה בחיבור לרשת פלאפון

חברת פרטנר החלה בספירה לאחור לקראת מכירת iPhone 4 ביום שישי הקרוב. היום (א') העלתה החברה באנר גדול לאתר שלה, הסופר את השעות לאחור לקראת התחלת מכירת המכשיר בישראל.

למרות שתאריך ההשקה כבר ידוע לכולם - 24 לספטמבר, עד היום אף מפעילה סלולרית לא אישרה באופן רשמי את התחלת מכירת המכשיר של אפל בסוף שבוע זה. מדובר בעצם בפרסום ראשון ל-iPhone 4, למרות שגם כאן פרטנר כותבת רק ש"4 מגיע" - ולא חושפת פרטים נוספים.

גם חברת פלאפון העלתה מיני-עמוד באתר שלה לפרסום המכשיר. בעמוד לא ניתן לקבל פרטים נוספים מעבר להודעה כי ה-iPhone יגיע לחנויות בקרוב.

כאמור, קצת יותר מ-3 חודשים אחרי שהושק בעולם, ה-iPhone 4 יגיע גם לישראל. מכשיר הדגל מבית אפל הוא אחד המכשירים המעניינים יותר שנמכרים היום בעולם, והוא צפוי להפוך גם ללהיט בישראל, מכיוון שזה יוצא בתקופה יחסית קצרה לאחר שהושק בחו"ל.

הדגם החדש יימכר בשתי גירסאות של 16 ג'יגה ו-32 ג'יגה, כאשר 3 המפעילות הסלולריות - סלקום, פרטנר ופלאפון - יימכרו אותו כאן. כמו כן, iDigital - נציגת אפל בישראל - תמכור אותו ברשת החנויות שלה עם קו של רשת פלאפון.