האופציות של אלשטיין אושרו: יו"ר חב' לישראל יקבל 15.36 מ' ש'

תוך 15 יום עלה שווי חבילת האופציות שיקבל אלשטיין ביותר מחצי מ' ש' ■ אלשטיין היה היחיד מבין 10 הבכירים שקיבלו אופציות מהחב' שבשליטת משפ' עופר שנדרש לאישור האסיפה

האסיפה הכללית של החברה לישראל אישרה היום (ב') כי שווין הכלכלי של האופציות שיוענקו ליו"ר החברה לישראל, אמיר אלשטיין יהיה 15.36 מיליון שקל. הערך הכלכלי מעודכן עפ"י נוסחת בלק אנד שולץ נכון לשער הנעילה של מניית החברה בבורסה ב-15 בספטמבר שהיה 3,230 שקל למניה.

נציין כי בסוף אוגוסט הודיעה החברה לישראל על חלוקת חבילת אופציות ל-10 ממנהליה הבכירים בשווי של 80.7 מיליון שקל, כאשר שווין של האופציות שיוענקו לאלשטיין עמד אז על 14.8 מיליון שקל וזאת על פי מחיר של 3,190 שקל, פער של יותר מחצי מיליון שקל ביחס לשווי שנקבע להן שבועיים מאוחר יותר.

"מטרת הענקת האופציות היא לתמרץ את המשך העסקתם לטווח ארוך של מנהלים מוכשרים ומיומנים בחברה, וכן לתמרץ אותם להמשיך ולתרום לחברה ולהצלחתה בעתיד" כך הסבירה חברת ההחזקות שבשליטת משפחת סמי עופר את חלוקת חבילת האופציות.

נציין כי אלשטיין הוא היחיד שחבילת האופציות שלו היתה צריכה לקבל את אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות, וזאת מפני שהוא מכהן כיו"ר. שכרו החודשי של אלשטיין הוא 174 אלף שקל (בגילום שנתי - 2.1 מיליון שקל), והוא מכהן גם כיו"ר טאואר. במסגרת תפקידו זה קיבל אלשטיין אופציות למניות טאואר, ששוויין הנאיבי 48 מיליון שקל.

מבין עשרת הניצעים, מי שיקבל את חבילת האופציות הגדולה ביותר הוא ניר גלעד, מנכ"ל החברה. השווי הכלכלי של החבילה שלו הוערך ב-30 באוגוסט ב-18.4 מיליון שקל.

האופציות יינתנו בשלוש מנות שוות. בעוד שנה מהיום, בסוף אוגוסט 2011, יקבלו הניצעים את המנה הראשונה; בסוף אוגוסט 2012 את המנה השנייה, ובסוף אוגוסט 2013 את המנה השלישית