ארית תעשיות רוכשת כ-41% מתדס"ק וכ-50% מנכסי מדיס

חברת ארית תעשיות מרחיבה את פעילותה בשוק הביטחוני ■ החברה הודיעה על חתימת הסכם הלוואה בהיקף של כ-9.5 מיליון שקל (כ-2.5 מיליון דולר)

חברת ארית תעשיות , המתמחה בייצור ושיווק מוצרים אלקטרונים מתוחכמים ומוצרים אלקטרו-אופטיים לשוק הצבאי, מרחיבה את פעילותה בשוק הביטחוני. החברה הודיעה היום (ג') על חתימת הסכם הלוואה בהיקף של כ-9.5 מיליון שקל (כ-2.5 מיליון דולר) בתמורה לכ-41% מחברת תדסק ו-50% מקניינה הרוחני ונכסיה של חברת מדיס טכנולוגיות , שנסחרה בנאסד"ק בשווי של למעלה ממיליארד דולר.

לפי הודעת החברה, השלמת העסקה האחרונה כפופה לאישור המפרק ואישור בית המשפט. אורי וולדיגר, מנכ"ל משותף בארית תעשיות: "לשמחתנו, מצאנו שותפים בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות הבשלים לשיווק מיידי ואנו מאמינים כי יחד, נוכל להרחיב את הפעילות של תדסק ולהחדיר לשוק את טכנולוגיית הסוללות".

חברת תדסק, שהשתייכה בעבר לחברת תדיראן קשר ונמצאת כיום בבעלות פרטית , מתמחה בהקמה ובאספקה של מרכזי שליטה ובקרה לאבטחת אזורים, מתחמים וחברות. מדיס, שקניינה הרוחני וציוד הייצור וההרכבה שנרכשו לאחרונה על ידי בעלי השליטה בתדסק באופן פרטי, מתמחה בפיתוח ובייצור סוללות בטכנולוגית תאי דלק ייחודית בעולם, המאריכה את אורך חייהן של סוללות באופן משמעותי.

נזכיר כי בחודש יוני דיווחה ארית כי חתמה על מספר הסכמים עם חברות ישראליות לאספקת מרעומים לרקטות ארטילריות ומרעומים לפגזי ארטילריה לחו"ל. היקף ההזמנות עומד על כ- 10 מיליון שקל, מתוכם 5.5 מיליון שקל לאספקה עד סוף שנת 2010 והיתרה עד אמצע שנת 2011.