יו"ר רשות השידור מקפיא תוכנית אירוח בהנחיית ניסים גרמה

ברשות השידור אישרו לפני כשנתיים הפקת תוכנית בהגשת הזמר בעלות של 250 אלף שקל ■ מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר מעוניין כעת להפשיר את ההפקה, אך היו"ר אמיר גילת מתנגד

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, בולם התקשרות של הרשות בשווי של יותר מ-250 אלף שקל עם הזמר ניסים גרמה. ל"גלובס" נודע כי ברשות השידור מבקשים להעביר לידי גרמה הפקת תוכנית אירוח המיועדת לשידור במוצאי שבת.

למרות שההתקשרות עם גרמה אושרה על-ידי מוסדות הרשות כבר לפני יותר משנתיים והוקפאה, מבקש מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, להפשיר את ההפקה ולשבצה בלוח השידורים החדש של ערוץ 1.

בישיבת "ועדת 250 אלף" האחרונה, בה נידונות התקשרויות של יותר מ-250 אלף שקל ברשות השידור, הובאה שוב תוכניתו של גרמה לדיון וזכתה לתמיכת הנהלת הרשות.

על-פי התכנון, אמור גרמה להפיק ולהגיש תוכנית אירוח בנושא מוזיקה ים-תיכונית, כאשר המפיקה בפועל של התוכנית אמורה להיות חברת אולפני הרצליה.

לאור המסמכים שהוצגו לו, ביקש גילת שלא לאשר את ההתקשרות ודרש הבהרות נוספות באשר לעלות ההפקה הגבוהה, כפי שאושרה בשנת 2008. אז דובר כי תוכניתו של גרמה תהיה "לייט-נייט".

גרמה ידוע בעיקר בזכות להיטים מסוף שנות ה-70 וראשית שנות ה-80. במשך השנים שמו נקשר בעיקר בפעילות פוליטית, והוא אף התמודד בפריימריז האחרונים של מפלגת העבודה.

גרמה נחשב למקורבם של בכירים בצמרת המדינה ובעיקר לנשיא שמעון פרס. לפני מספר שנים הוא הגיש תוכנית רדיו בגלי צה"ל.

בסך-הכול אישרה מליאת רשות השידור הפקת תוכניות ב-15 מיליון שקל ללוח השידורים של שנת 2011.

במהלך דיוני "ועדת 250 אלף" הוחלט לאשר יציאה לעונות שניות של התוכניות "דיוקן" ו"מי אתה חושב שאתה?" בהפקת גיל הפקות. כמו כן, הוחלט על יציאה להפקת לייט-נייט "נבחרת החלומות" בהפקת לוטוס הפקות. על-פי ההערכה, ג'קי לוי יהיה אחד ממנחי התוכנית. עוד אושרה התקשרות עם BBC לרכישת תכנים.

מרשות השידור נמסר כי "במהלך דיון פנימי ב'וועדת 250 אלף' תוך כדי לימוד החומר, ביקש יו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, הבהרות תקציביות שאינן קשורות למגיש התוכנית או לתוכן התוכנית, שעברה כבר אישור של ועדת התקשרויות".

גרמה מסר בתגובה כי הוא אינו מעורה בפרטים.