תקציב מחסני תאורה עובר מענבר-מרחב-שקד לאדלר-חומסקי

איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"

תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה עוזב את משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד - כך נודע ל"גלובס". התקציב יעבור ללא מכרז למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד קיבל לטיפולו את התקציב במהלך שנת 2007, לאחר שבחברה הוחלט על הפסקת ההתקשרות עם זרמון-גולדמן. לא היה זה הסיבוב הראשון שבו טיפל זרמון-גולדמן בתקציב: הוא החזיק בו גם בין השנים 2003-2005. אז עבר תקציב מחסני תאורה למשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

לאחר כ-3.5 שנים עם מקאן-אריקסון, חזר התקציב של מחסני תאורה באופן מפתיע לזרמון-גולדמן. מקורבים בענף סיפרו אז ל"גלובס" כי הפסקת ההתקשרות עם מקאן נעשתה על רקע חילוקי דעות מסחריים שלא ניתן היה לגשר עליהם. ב-2007 הוחלט שוב על הפסקת ההתקשרות עם זרמון-גולדמן, והתקציב עבר לענבר-מרחב-שקד.

המהלך העיקרי שהוביל המשרד היה הכנסתו של איש האופנה והטלוויזיה מיקי בוגנים כפרזנטור של הרשת, במסעות פרסום שנשאו את הסיסמה "באתי -נדלקתי". מקורבים לחברה טענו אז כי בוגנים קיבל אז בתמורה כ-100 אלף דולר לשנה.

בתקופה הסמוכה לבחירתו לפרזנטור קיבל בוגנים תוכנית אירוח משלו בשם "הסלון של מיקי" בערוץ החיים הטובים, שעסקה באופנה, עיצוב ובעולם הבידור. באותה שנה החל להשתתף על תקן שופט בתוכנית "הדוגמניות" בערוץ 10. בחירתו לפרזנטור נועדה לתמוך באסטרטגיה פרסומית חדשה של הרשת, שהתבססה על חיבור והשתייכות המותג לעולם הלייף-סטייל, האופנה והעיצוב. הקמפיינים שבהם כיכב שיחקו בהומור על היותו של בוגנים הומוסקסואל וזכו ללא ספק לבולטות אך גם ללא מעט ביקורת.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החברה ב-2007 עמד על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2008 עמד התקציב על 1.6 מיליון דולר, ב-2009 על 2 מיליון דולר, ומתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-500 אלף דולר.

לאחר שנתיים שבהן שימש בוגנים כפרזנטור, הופסקה עמו ההתקשרות. לפני כחצי שנה פורסם כי החברה מתעתדת להחליפו בג'ודי ניר-מוזס, אך בסופו של דבר המהלך לא יצא אל הפועל.

איציק חיימוב, בעלים משותף במחסני תאורה, אישר את הידיעה ואמר בתגובה כי בניגוד לתפיסת רוב השוק, הוא דוגל בהחלפת משרד פרסום כל שנתיים-שלוש ללא קשר לטיב הביצועים של המשרד. לדבריו, "המטרה היא התרעננות - משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. להם יש פשוט יותר אגו".

רשת מחסני תאורה נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב. הרשת מונה 31 סניפים ברחבי הארץ. מחסני תאורה מחזיקה ב-30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל.