יום כתום: יעקב גלברד נכנס רשמית לתפקיד מנכ"ל פרטנר

גלברד בחר לפתוח את כהונתו במכתב אישי לכל עובד, וכ-7,000 עובדים (כולל עובדי קבלן) קיבלו היום נוסף על המכתב האישי גם תשורה קטנה כביטוי לרצון טוב

עידן יעקב גלברד כמנכ"ל פרטנר החל היום (א') באופן רשמי. על אף שגלברד מנהל את פרטנר בפועל מהיום הראשון שבו הוחלט על מינויו (לפני כחודש), מתחילה בפרטנר תקופה חדשה. גלברד בחר לפתוח אותה במכתב אישי לכל עובד, וכ-7,000 עובדים (כולל עובדי קבלן) קיבלו היום נוסף על המכתב האישי, גם תשורה קטנה כביטוי לרצון טוב. ביום שלישי האחרון נפרד דוד אבנר מפרטנר בצורה רשמית, ומהשבוע ייערכו לרגל סיום עבודתו בחברה כמה אירועי פרידה.

עזיבתו של אבנר חותמת תקופה מורכבת בפרטנר, וזו נחלקת לשניים: השליטה של הבעלים הקודמים של החברה - האצ'יסון; ותקופת שלטונו של אילן בן-דב, שנכנס לפני פחות משנה לחברה.

בעוד שתחת האצ'יסון ניהל אבנר את פרטנר ללא מעורבות פעילה מצד בעלי המניות, הרי שתחת בן-דב השתנתה התמונה לחלוטין ושניהם התקשו לעבוד ביחד, בעיקר נוכח רצונו של בן-דב להיות מעורב בניהול החברה. כידוע, הכימיה בין אבנר לבן-דב לא עבדה, והתוצאה היא שאבנר החליט לעזוב. נציין כי הם ניסו למנות מגשר שיפרק את המתיחות ביניהם, אך זה לא עזר.

כפי שנחשף ב"גלובס", גלברד כבר החל בעבודת ההתייעלות הפנימית שהוא מתכוון להשיג בפרטנר, בין היתר הוא שכר את שירותי חברת סקר לשיפור כל תהליכי העבודה בחברה. נזכיר כי פרטנר שכרה את חברת הייעוץ מקינזי רק לפני כמה חודשים כדי להביא להתייעלות בחברה, אך גלברד החליט לפעול בדרך שונה, והביא כאמור את סקר שעמה עבד כשניהל את בזק ופלאפון.

גלברד הביע שמחה וגאווה על כניסתו לתפקיד, לשון המכתב האישי.