שכר בכירים: מג'יק רוצה להעניק למנכ"ל אופציות בחצי מיליון דולר

האופציות יבשילו לאורך 3 שנים, כאשר בסופה של כל שנה יבשילו שליש מהאופציות

‎‎גיא ברנשטיין, המנכ"ל בפועל של מג'יק , זכה לאקזיט נאה של כ-10 מיליון שקל, כאשר נפרד לאחרונה מחלק מהחזקותיו בפורמולה, החברה האם של מג'יק, עם מכירתה על-ידי אמבלייז לחברה הפולנית ‏‏Asseco‏.‏ עתה הוא צפוי לקבל סכום נוסף, אם כי נמוך בהרבה.

בעלי המניות של מג'יק שיתכנסו לאסיפה השנתית ב-4 בנובמבר, יתבקשו לאשר בין היתר גם מענק של 200 אלף אופציות לברנשטיין, למימוש במחיר אפס. שווי המניות במידה שהאופציות ימומשו, נכון למחיר הנוכחי של מניית מג'יק, הוא 512 אלף דולר. האופציות יבשילו לאורך שלוש שנים, כאשר בסופה של כל שנה יבשילו שליש מהאופציות.

במקביל יתבקשו בעלי המניות של מג'יק לאשר לדירקטורית נעמית סלומון אופציות ל-18 אלף מניות, במחיר מימוש של 2.26 דולר. מחיר המימוש נמוך ממחיר השוק של מניית מג'יק, 2.56 דולר. גם במקרה זה יבשילו האופציות במשך תקופה של שלוש שנים.

אסיפת בעלי המניות תתבקש לבחור מחדש שלושה דירקטורים, בהם ברנשטיין וסלומון, שכהונתם תפוג ב-2011. ברנשטיין, שניהל בפועל את מג'יק עוד כשהיה בתפקיד יו"ר פעיל של החברה, פינה באפריל את כס היו"ר ומונה לתפקיד מנכ"ל בפועל. על הזימון לאסיפת בעלי המניות חתום כיו"ר החברה אלן פן, דירקטור ותיק במג'יק. עם זאת באתר האינטרנט של מגי'ק השינוי עדיין לא מעודכן, וברנשטיין מופיע כיו"ר פעיל.

מג'יק מפתחת ומשווקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של 82 מיליון דולר. פורמולה מחזיקה ב-57.9% ממניות מג'יק. לפני חודש הודיעה אמבלייז על מכירת חלקה בפורמולה (49%) לאסקו תמורת כ-139 מיליון דולר. במקביל רכשה אסקו כ-2% נוספים, חלקם מהחזקותיו של ברנשטיין, שמכהן כמנכ"ל פורמולה. ‏‏‎‎‏