איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" של חברות הפרסום יקיימו במשותף עם קרן צרפת ישראל אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית.
האירוע, שייקרא "Nuit de la publicite israelienne" יתקיים ביום ב' 11 באוקטובר ב-ela Maison de la Publicit בפריז.
במהלך האירוע תעניק קרן צרפת ישראל פרסי הצטיינות קריאטיבית "Golden Trophy" לעבודות אשר זכו בקטטוס זהב 2010 ואשר נבחרו על-ידי 10 אנשי תקשורת ואנשי קראייטיב בכירים ממשרדי הפרסום בצרפת.
כמו כן, במסגרת האירוע תיערך מצגת שתוצג על-ידי יגאל שמיר, יו"ר ועדת תחרות הפרסום הישראלית (הקקטוס), תחת הכותרת " התרבות הישראלית כפי שהיא משתקפת בראי הפרסום".
לדברי יגאל שמיר, "זוהי הפעם הראשונה שהפרסום הישראלי זוכה לכבוד והכרה מהסוג הזה. אני מקווה שכמו במקרה של הקולנוע הישראלי, ההכרה העולמית ביכולות שלנו רק תתעצם, ונזכה לקיים אירועים כאלו גם בעתיד".
בנוסף, באותו מעמד תעניק קרן צרפת ישראל פרס בגובה 3,000 יורו לצוות הזוכה בתחרות שנערכה בין סטודנטים של "הבצפר" של חברות הפרסום מישראל וסטודנטים של בית-הספר לפרסום הצרפתי ISCOM, ליצירת סרטון הפרסום הוויראלי המוצלח ביותר לקידום התיירות הצרפתית לישראל.
לאירוע בפריז הוזמנו בכירי תעשיית הפרסום והתקשורת מצרפת, אנשי עסקים ואישי רוח ותרבות צרפתיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.