ליידי גאגא וג'סטין ביבר בדרך לשבור שיא עם מיליארד צפיות בקליפים שלהם ביו-טיוב

כוכבי מוזיקת הפופ, ליידי גאגא וג'סטין ביבר, בדרך לעשות היסטוריה ולהפוך לשני המוזיקאים הראשונים שהקליפים שלהם באתר שיתוף סרטוני הווידיאו, יו-טיוב, חוצים את קו מיליארד הצפיות. על-פי נתוני האתר, ליידי גאגא תהיה הראשונה להיכנס אל הפנתיאון המקוון כשהקליפים שלה יחצו את הרף בסביבות ה-20 באוקטובר, אם יישמר קצב הצפיות הנוכחי בסרטוניה - כך מוסר דייויד בירץ', מנהל התקשורת של חברת ניתוח נתוני הצפייה בווידיאו ברשת TubeMogul. במהלך ספטמבר זכו הקליפים של ליידי גאגא לכ-1.8 מיליון צפיות מדי יום.

ביבר, לעומתה, יחצה את קו מיליארד הצפיות ב-1 בנובמבר, אם יישמר קצב הצפיות הנוכחי. במהלך ספטמבר צפו הגולשים בקליפים של ביבר כ-3.7 מיליון פעמים מדי יום.

המוזיקאי הבא אחריהם הוא מייקל ג'קסון עם כ-600 מיליון.

למרות היותה של ליידי גאגא הראשונה לזכות במיליארד צפיות ביו-טיוב, הנתונים שבידי TubeMogul מצביעים על כך שדווקא ביבר נהנה לאחרונה ממידת הפופולריות הגבוהה יותר מבין השניים. הקליפ לשיר Baby של ביבר הוא הסרטון הנצפה ביותר בהיסטוריה של האתר עם 345 מיליון צפיות. הקליפ לשיר Bad Romance של ליידי גאגא מדורג במקום השני ברשימת הקליפים הנצפים בכל הזמנים באתר עם 288 מיליון צפיות.