טאואר: הסכם חדש שיניב הכנסות של עד 5 מיליון דולר בשנה

זאת, יום לאחר שנחשף ב"גלובס", כי טאואר בוחנת גיוס של 30-40 מיליון דולר בשוק ההון הישראלי ■ Ensphere בחרה בטכנולוגיה של החברה לייצור מעגל משולב של משדר אופטי

יום לאחר שנחשף ב"גלובס", כי היא בוחנת גיוס של 30-40 מיליון דולר בשוק ההון הישראלי, חברה השבבים הישראלית טאואר הודיעה היום (ה') על חוזה חדש שצפוי עפ"י הערכות בשוק להניב לה הכנסות של עד 5 מיליון דולר החל משנה הבאה.

טאואר-ג'אז הודיעה כי חברת Ensphere בחרה בפלטפורמת ה-SiGe BiCMOS בטכנולוגיית 0.18 מיקרון של החברה לייצור מעגל משולב של משדר אופטי המיועד לאפליקציות תקשורת נתונים ורשתות אחסון מידע ב-10 גיגה הרץ. שוק מודולי ה-SFP+ צפוי להגיע לכ-2.5 מיליארד יחידות בשנה, והמכירות ליצרני השבבים צפויות להסתכם בכ-300 מיליון דולר בשנה, כשחלקה של טאואר, כאמור, יגיע על 5 מיליון.

"אנו מצפים לשמור על מערכת היחסים שלנו עם Ensphere גם בעתיד תוך המשך מתן מגוון רחב של טכנולוגיות וסביבת תכנון מתקדמת המיועדים להעניק יתרון תחרותי בתכנון וייצור שבבים מתקדמים וייחודיים, "אמר ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת ה-RF/HPA בטאואר-ג'אז.

נזכיר, כי אתמול נחשף ב"גלובס", כי טאואר מחפשת להגדיל את קופת המזומנים שלה, שהכילה בסוף הרבעון השני כ-85 מיליון דולר, וזאת לקראת פירעונות אג"ח קיימות של החברה בשנתיים הבאות, בהיקף של 130 מיליון דולר. החברה גייסה מקרן ההשקעות האמריקנית יורקוויל כ-60 מיליון דולר תמורת הקצאת מניות וכעת היא בוחנת מקורות מימון נוספים.