רייטינג: "מונית הכסף" מובילה את הטבלה השבועית עם 23.8%

"עבודה ערבית" של זכיינית ערוץ 2 קשת מסיימת עונה עם רייטינג של 19.1% ■ המשחק של נבחרת ישראל בכדורגל מול קרואטיה הביא לערוץ 10 רייטינג של 18.3%

התוכנית "עבודה ערבית" מסיימת עונה מוצלחת במיוחד עבור זכיינית ערוץ 2 קשת, עם נוכחות כפולה בטבלת הרייטינג של השבוע האחרון. על-פי הנתונים המסתמנים, שני הפרקים המסכמים של העונה הגיעו לרייטינג של 19.1%. העונה השנייה, ששובצה במוצאי שבת, היתה גבוהה משמעותית בנתוני הצפייה שלה מהעונה הראשונה.

קשת מסכמת שבוע עם 6 תוכניות מובילות, כאשר את העשירייה הבכירה פותחת ומקנחת "מונית הכסף", שהיא התוכנית הנצפית ביותר השבוע עם רייטינג של 23.8%. "אחד נגד 100" של רשת שנייה לה עם רייטינג של 23%. כמו "עבודה ערבית", גם "מועדון לילה" מסיימת עונה, כאשר השידור שלה ביום חמישי מביא רייטינג של 22.9%.

מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 משכו עניין רב והביאו את המהדורה לרייטינג של 21.9% (כפול ממהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 10), מעט יותר מהממוצע השבועי של המהדורה המרכזית - 20.4%.

משחקה המאכזב של נבחרת ישראל בכדורגל מול קרואטיה אכזב ודאי פחות את ערוץ 10 כאשר הגיע במוצאי שבת לנתוני רייטינג של 18.3%, אולם לאור התוצאה, לערוץ יש בהחלט ממה לדאוג באשר להתגייסות הצופים בהמשך הקמפיין.

ערוץ 10 ממשיך בכך להיות נפקד מהעשירייה המובילה. "שומר מסך" עם אמנון לוי מביאה השבוע רייטינג של 8.4% בלבד, בדיוק כמו "אורלי וגיא בע"מ". ספיישל "מישהו בבית" הביא רייטינג של 9.3%. כעת העיניים נשואות כלפי השקת "לרדת בגדול", שאמורה לעלות היום (א') ולספק רייטינג של לפחות 15%, על-פי ההערכות.

משדרו של חיים הכט השבוע, "יש לי עבודה בשבילכם", עשה את העבודה שלו בעבור קשת, כאשר השיג רייטינג של 21.9% בקרב משקי-הבית היהודיים.

התוכנית "מי שואל אותך" של ליאור כלפון ברשת מתאוששת מתוכנית שנייה מאכזבת מעט ומתגבשת להיות אחת התוכניות הנצפות של הזכיינית - עם רייטינג של 20.3% שהביאה השבוע.

22
 22