אורביט תספק 8 מערכות עקיבה מתקדמות בכ-22 מיליון שקל

הזכייה במכרז מהווה המשך הגדלת נתח השוק של החברה בתחום מערכות עקיבה

חברת אורביט העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת במטוסים, זכתה במכרז לאספקת 8 מערכות טלמטריה ותקשורת הכוללות אנטנות עקיבה מתקדמות בהיקף של כ-22 מיליון שקל. הזכייה במכרז מהווה המשך הגדלת נתח השוק של החברה בתחום מערכות עקיבה.

אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט: " אנו גאים בזכייה במכרז זה המוביל לגידול משמעותי במכירות בתחום מערכות העקיבה. לעצם הזכייה ישנם מספר גורמים שהראשון בהם הוא הטכנולוגיה שמציגות המערכות והתמיכה שאנו מעניקים ללקוחותינו אשר הינן עדיפות על המתחרות. תחום מערכות העקיבה הוא תחום המתפתח בקצבי צמיחה גבוהים ולכן גם לפרמטר זה ישנה השפעה חיובית על המכירות בתחום. אנו מאמינים כי נמשיך לזכות במכרזים בשוק צומח זה תוך הרחבת נתח השוק של אורביט".

במסגרת המכרז תספק אורביט 8 מערכות עקיבה מתקדמות הכוללות אנטנות בגדלים של 2, 5, 7 ו-10 מטרים, הפועלות בתדר L-band ו-S-band ומערכות עקיבה דיגיטליות. בנוסף לאספקת מערכות העקיבה, כולל המכרז מרכיבי שירות, הדרכה ואופציה לשירות עתידי.

לאחרונה דיווחה החברה על מכירת מערכות עקיבה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, למספר חברות בישראל ובעולם. בנוסף סיפקה אורביט מערכת עקיבה קרקעית ניידת ליצרנית המטוסים לוקהיד מרטין המיועדת למעקב אחר טיסות ניסוי וכן מערכת עקיבה מיוצבת המיועדת למעקב אחרי שיגור לויינים לחברת SPACEX.