מניית היום: מזנקת 50% לאחר שזכתה להמלצה ב"מוטלי פול"

(עדכון) - באתר "מוטלי פול" רואו היום במניית Crown Media הזדמנות והעריכים כי היא עשויה להכפיל את עצמה מהמחיר בו היא נסחרת היום ■ המניה לא מאכזבת ועולה כבר הערב בכ-50%

מניית היום בוול סטריט היא מניית חברת המדיה האמריקנית, Crown Media (סימול: CRWN) שהזכרנו הבוקר ב"גלובס" במסגרת סיקור להמלצת ד"ר ג'ים רויאל מאתר "מוטלי פול" שתיאר אותה כ"מניה שבקלות תוכל להכפיל את שוויה". המניה לא מאכזבת ועולה כבר הערב בכ-50% במסחר בוול סטריט במחזור ענק של 1.08 מניות, הגבוה פי 12.8 מהמחזור היומי הממוצע שלה בשלושת החודשים האחרונים.

ד"ר ג'ים רויאל המליץ באופן נלהב על המניה. "התחזית לאפסייד במניה היא הרבה מעבר לספקולציה", כותב ג'ים רויאל במאמרו. עוד הוא כותב כי קראון מדיה צופה כי מספר המנויים יעלה ל-130 מיליון עד סוף השנה ושווי השוק יעלה ל-2.47 מיליארד דולר. "אם לוקחים בחשבון את החוב הנקי של קראון מדיה של 628 מליון דולר, מקבלים מחיר מניה של 5.11 דולר" כך כותר רויאל. מכאן שהמניה צפויה להכפיל את עצמה יחסית למחיר המניה היום. ג'ים רויאל צופה עוד כי המניה תמשיך ותכפיל את עצמה ותגיע ל-10.50 דולר.

רויאל עוד העריך כי חברת דיסני עשויה להיות רוכשת פוטנציאלית וזאת מכיון שדיסני מחפשת הזדמנויות לצמיחה וקראון מדיה בהחלט יכולה להיות רכישה אטרקטיבית.

Crown Media נסחרת היום בנאסד"ק במחיר של 2.55 דולר למניה. החברה היא בעלת הערוץ הפופולארי הולמרק, שכזכור שודר בישראל במסגרת שידורי HOT ו-yes עד דצמבר 2009. חברת המדיה האמריקנית הצליחה לחדור להמוני בתים בארה"ב ורשמה מספר מנוים מרשים של 90 מיליון. ג'ים רויאל מציין כי לחברה יש תזרים מזומנים גבוה, היא רווחית על בסיס GAPP והיא מגלמת בתוכה ערך רב.

בעלת השליטה בחברה היא חברת HCC, שמחזיקה בלמעלה מ-80% ממניות קראון מדיה. HCC מעוניינת למכור את חברת המדיה ועל פי ג'ים רויאל, קראון מדיה תהיה בעלת ערך גבוה יותר לחברת מדיה, הרבה יותר מאשר ל-HCC.