מותג משאיות חדש בישראל: יוניון מוטורס משווקת את "HINO"

המשאיות היפניות יתחרו בעיקר במשאיות "איסוזו" שמייבאות חברת UMI ו"תשתית"

יצרנית המשאיות HINO מקבוצת טויוטה השיקה היום (ד') את פעילותה בישראל. בשלב הראשון, יוניון מוטורס תשווק את סדרת ה-HINO 300 שמיועדת להתחרות ישירות מול סדרת ה"סומו" הקלה של איסוזו. היא תוצע עם מנוע בהספק 150 כ"ס ועם תיבה ידנית בלבד.

הארו קומטצו, מנכ"ל HINO אירופה, המזרח-התיכון ואפריקה, אשר הגיע לישראל לרגל האירוע, מסר כי "HINO סימנה את אירופה כיעד הבא להתרחבותה הגלובאלית ואנו רואים בישראל יעד אסטרטגי כמפתח לפיתוח הפעילות הגלובלית של HINO".

ביפן מובילה HINO את שוק המשאיות במשך 37 שנים ברציפות, עם נתח שוק של מעל ל- 30%. מרכזי הייצור המרכזיים של החברה נמצאים ביפן וכן במדינות נוספות במזרח הרחוק, בארצות הברית ובדרום אמריקה. בחברה עובדים כ-25 אלף עובדים.

במסגרת החדירה לארץ משיקה HINO בישראל מרכז שירות בפריסה ארצית שיספקו מענה לשירות הלקוחות וכן מרכז שירות טכני בשיתוף "איתוראן" שיהיה פעיל 24 שעות ביממה. בנוסף, תציע קבוצת יוניון-מוטורס, יבואנית טויוטה והינו, שירות ליסינג מימוני וליסינג תפעולי מלא ל-36 או 60 חודשים, אופציה לטרייד-אין ברכישה ועוד.

שוק המשאיות במשקל 7 עד 15 טון, בו תתמודד הינו, עדיין לא חזר לרמות השיא של המכירות מלפני שלוש שנים, אולם רשם בשנה החולפת עלייה של 18%.