ניופאן וסטימצקי משיקות חנות ספרים ל-iPad ולאנדרואיד

הכריזו על אפליקציה ייעודית למחשבי הלוח של אפל ולמכשירים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל, שתאפשר ללקוחות לרכוש ספרים מאתר "עברית" ולקרוא אותם במכשירים שברשותם

שוק הספרים האלקטרוניים הישראלי, שעדיין לא הספיק להתפתח, נמצא לקראת דחיפה רצינית. החברות ניופאן וסטימצקי הכריזו היום (ד') על אפליקציה ייעודית למחשבי הלוח (טאבלט) של אפל, ה-iPad, ולמכשירים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד.

ההודעה של ניופאן וסטימצקי מגיעה רק לאחר מספר ימים מאז נודע כי סלקום תשיק חנות משלה בשם "הספרייה" על-גבי מחשבי הלוח Galaxy Tab מבית סמסונג. סלקום תשתף פעולה בחנות הזו ביחד עם צומת ספרים.

האפליקציה של ניופאן וסטימצקי בשם "עברית" תאפשר ללקוחות לרכוש ספרים מאתר "עברית" ולקרוא אותם במכשיר ה-iPad שברשותם.

היצע התוכן ב-iPad יכלול בעתיד, בנוסף לכותרים שבאתר, כותרים חדשים אשר מתאימים ליכולות המכשיר, כגון ספרי ילדים עם תמונות, ספרי בישול ותוכן צבעוני נוסף.

קורא ספרים אלקטרוני עברית
 קורא ספרים אלקטרוני עברית

לדברי ערן תור, מנכ"ל idigital, נציגת אפל בישראל, "התאמת מיזם "עברית" ל-iPad הוא שלב חשוב בהבאת תכנים נוספים בעברית למשתמשים בישראל. הפעילות תושק בשיתוף-פעולה שיווקי בין הצדדים ותהווה את אחת האפליקציות הראשונות לקניית ספרים בעברית על גביי המכשיר".

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן, אומר כי "מדובר באפליקציה הראשונה של קניית ספרים ותוכן ישראלי ל-iPad בישראל. כיום במיזם ה"עברית" רשומות כ-15 הוצאות ספרים, 620 כותרים באתר, כ-15,000 ספרים שכבר הורדו למכשירים ואלפי לקוחות שכבר רכשו את קורא הספרים האלקטרוני. אנו צופים כי האפליקציה החדשה תגדיל את קצב הורדות הכותרים ותרחיב את מעגל המשתמשים".

האפליקציה ל-iPad תכלול תוכנת קריאה משופרת שתכלול הגדלה והקטנה של טקסט במולטי טאץ', הוספת הערות, סימון במרקר בגוף הטקסט, שיתוף ספר, ציטוטים בפייסבוק ואפשרויות של ניהול מדף הספרים בצורה נוחה.