ויזל: הפרסומת עם בר רפאלי ונועם טור - הכי טובה שלנו אי-פעם

גלובס tv גלובס TV תיעד יום בחייו של הראל ויזל, מנכ"ל רשת האופנה פוקס ■ "אני מכיר במה אני טוב ובמה אני פחות טוב, אז אני נותן לאחרים לעשות את רוב הדברים בחברה"

"ראיתם את הזקנים בפרסומת? כולם ראו את הזקנים שרים?" את הראל ויזל, מנכ"ל רשת האופנה פוקס, תפסנו ביום מוצלח במיוחד. כך נפתח החלק הראשון של הכתבה בגלובס TV, המתעדת יום בחייו של ויזל.

הפרסומת החדשה של פוקס , זו שבר רפאלי ונועם טור מזיזים בה את השפתיים בחושניות יתרה לצלילי הלהיט "צעיר לנצח" משנות ה-80, כבשה את מסכי הטלוויזיה של ישראל בסערה, ונראה כי לא רק את הטלוויזיה היא כבשה. תוך ימים ספורים התמלאה הרשת באין ספור גירסאות כיסוי לפרסומת הקאלטית, שיצרה את הבאזז עליו חולם כל איש שיווק ממוצע.

"הפרסומת הזו היא הפרסומת הכי טובה שהיתה לנו אי-פעם, והיו לנו מעולות", אומר ויזל.

ויזל, שעומד בראש אחת מקבוצות האופנה והלייף סטייל הגדולות והמצליחות בישראל, החליט בשנים האחרונות לקחת את הבייבי שלו צעד אחד קדימה. לצד הפיכת פוקס למותג בינלאומי שפעיל בלא פחות מ-17 מדינות בעולם, הוא יצא למסע רכישות מאסיבי וצירף לקבוצה מותגים כמו ללין, בילבונג וסאקס.

לאחרונה, ויזל גם השיק את רשת כלי הבית פוקס הום, והיום, עם למעלה מ-200 חנויות בארץ ובעולם, הוא הולך לקפוץ לליגה של הגדולים באמת, כשבקרוב יביא לארץ את אמריקן איגל, אחת מרשתות האופנה הגדולות בעולם.

כחלק מהתהליך ההתרחבות והשינוי הארגוני שעברה פוקס, לקח ויזל בשנים האחרונות צעד קטן אחורה. הוא עדיין מחזיק בתואר יו"ר ומנכ"ל הקבוצה, אבל לאט-לאט שחרר את מושכות הניהול השוטף.

לדברי ויזל, "היה לי קשה, אבל אין לי ברירה. זה הכי נכון לעשות. מעבר לזה, אני מכיר את היכולות שלי. אני מכיר במה אני טוב, ואני מכיר במה אני פחות טוב, אז אני נותן לאחרים לעשות את רוב הדברים, ואני מגיע לצמתים בכל עסק ובכל חברה איפה שאני יכול לתת את הערך המוסף".