שאמה: הדיווחים לפיהם לא אמונה ליו"ר ועדת הכלכלה - שגויים

בעמוד הפייסבוק שלו כותב היום שאמה: "אין סיבה להתרגש, מאחר ואני מחזיק בידי הן את החלטת סיעת הליכוד והן את הבטחתו האישית ומילתו של ראש ממשלת ישראל"

ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) מכחיש היום (ו') את הפרסומים בתקשורת לפיהם הוא לא ימונה ליו"ר ועדת הכלכלה במקומו של ח"כ אופיר אקוניס.

בעמוד הפייסבוק שלו כותב היום שאמה: "בוקר טוב. אין סיבה להתרגש, מאחר ואני מחזיק בידי הן את החלטת סיעת הליכוד והן את הבטחתו האישית ומילתו של ראש ממשלת ישראל. אני לא מאמין שרה"מ יפר את מילתו ולא יעמוד בהבטחתו".

שאמה אמור להיכנס לנעליו של אקוניס כיו"ר ועדת הכלכלה ב-3 בנובמבר (הדבר ממתין להכרעת ראש הממשלה ותלוי גם בהרכב הקואליציה ובשינויים שעשויים להתרחש בשבועות הקרובים). מינויו צפוי לשנות את החלטות הוועדה, שכן אקוניס נחשב לתומך במחנה ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעוד ששאמה נמנה בעבר עם מחנה אריק שרון.

המחלוקת החריפה ביותר בין אקוניס לשאמה בתקופה האחרונה נוגעת לסוגיית תמלוגי הנפט והגז. בעוד שאקוניס סבור כי יש להעלות את התמלוגים בצורה מאוזנת ומידתית וכי אין להחיל את ההעלאה באופן רטרואקטיבי על תגליות קיימות, שאמה תומך נלהב בהעלאת התמלוגים, גם באופן רטרואקטיבי.