כאן מוצאים חניה בכיף

יישום שיחסוך לכם קנסות מיותרים וגם: המיליון הראשון בכף ידכם וספר מתכונים לצמחונים

1. חניה 2.0

כל מי שמחזיק מכונית בתל אביב מכיר את תחושת התסכול בכל פעם שצריך למצוא חניה פנויה, ובעיקר בשל ריבוי השלטים וצבעי המדרכות בתל אביב, שמקשים על התושבים עוד יותר. אפליקציית האייפון כחולבן, הניתנת להורדה תמורת 99 סנט, רוצה לסייע במשימה.

האפליקציה, שמתבססת על מיפוי העיר, מאפשרת, באמצעות התקן ה-GPS בסלולרי או על-ידי הזנה ידנית של הכתובת, לבדוק אם מקום מסוים מתאים לחניה ומה הם ההיתרים והאיסורים הרלוונטיים.

אגב, גם גוגל מתהדרת באפליקציה דומה למכשירי האנדרואיד שלה בשם Open Spot, שמקלה על מציאת חנייה בערים מרכזיות בעולם. אפליקציה זו מבוססת על המפות של גוגל, ומאפשרת למשתמשים לקחת בה חלק אקטיבי, לדווח על חניות פנויות ולקבל תמורת כך נקודות.

2. לבשל בגדול

שתי אפליקציות חדשות וחינמיות לכל חובבי הבישול. הראשונה היא "על השולחן", שמציעה את המתכונים של המגזין באותו השם באייפון. האפליקציה מציעה מתכונים למאפים, מנות עיקריות, בשרים וקינוחים, וכוללת תמונות, הוראות הכנה מפוטרות, רשימת חומרים, אופציה לשמירה של מתכונים מועדפים ואפשרות לדרג את המתכון ולשתף אותו ברשת. אפליקציית האייפון השנייה מתאימה בעיקר לצמחוניים, והיא נקראת "ספר המתכונים הגדול".

האפליקציה מציעה 250 מתכונים למנות צמחוניות, כגון פסטות, מרקים וסלטים. ניתן לסמן מתכונים ולהוסיף את רכיביהם למסך רשימת קניות, או לשחק בחידון הטריוויה, הבוחן את הידע של המשתמשים בכל הנוגע להיבטים הבריאותיים והסביבתיים של המזון.

3. משחק הזיכרון

Braineos היא פלטפורמה המכוונת לאותם גולשים שמחפשים דרך יצירתית ללמוד נושא מסוים, בצורה כיפית וידידותית. האתר, שמצריך הרשמה באמצעות הזנת דואר אלקטרוני בלבד, מאפשר לגולשים ליצור בקלות כרטיסיות זיכרון, שמהוות את הבסיס לתהליך הלמידה ולמשחק אונליין.

כך, משתמשים יכולים ליצור כרטיסיות בקלות, על-ידי הזנת שאלות ותשובות נכונות, ולבדוק את יכולות הזיכרון שלהם באמצעות הכרטיסיות. המשתמשים יכולים גם לאתגר משתמשים אחרים ולראות מי יודע יותר. יתרה מכך, ניתן להוסיף לעמוד האישי, שבו מופיעות הכרטיסיות, גם מודעות של גוגל אדסנס, ולהרוויח כסף מכך שמשתמשים אחרים משחקים בכרטיסיות שהם יצרו.

4. בתוך הכסף

Mako של זכיינית ערוץ 2 "קשת" השיקה בשבוע שעבר אפליקציה - "אל תפיל את המיליון", שמציעה את המשחק הטלוויזיוני החדש במכשיר האייפון. בדומה לפורמט הטלוויזיוני, בתחילת המשחק מקבלים המשתמשים מיליון שקל (וירטואליים), כשהמשימה היא לשמור על הכסף.

במשחק יש 8 שלבים בדרגת קושי עולה, כשבכל סיבוב מופיעה שאלה ומספר תשובות אפשריות, ועל המשתתפים לשים את הכסף על התשובה הנכונה או לחלק את הכסף בין מספר תשובות אפשריות. לאחר מכן, יש ללחוץ על המקש "הפל עכשיו", ולגלות אם הצלחתם לשמור על הכסף או לא. האפליקציה מתאימה לחובבי הטריוויה והיא ניתנת להורדה בחינם.