צנורות נכנסת לפעילות בסולאר: במו"מ לאספקת רכיבים

זאת בסכום של יותר מ-10 מיליון דולר ■ לצורך הפעילות הסולארית הקימה צנורות חברה-בת, וזאת מתוך כוונה לרכז מאמץ בקידום מהלכי המכירה בתחום

חברת צנורות המזה"ת , יצרנית צינורות הפלדה הגדולה בישראל הינה חלק מזרוע הקלינטק-גאון אגרו שבבעלות גאון אחזקות, מבצעת מהלך אסטרטגי ונכנסת לתחום הסולארי. צנורות מדווחת היום כי היא נמצאת במגעים עם חברה ישראלית במיזם בארה"ב לאספקת רכיבים למערכות סולאריות עבור הקמת שדות סולאריים בארה"ב.

ההסכם הראשון שנמצא במו"מ יהיה לאספקת רכיב ראשון בלבד מתוך מכלול רכיבים שבכוונת צנורות לספק במהלך השנים הקרובות. להערכת החברה העסקה הראשונה עשויה להניב הכנסות בהיקף של יותר מ-10 מיליון דולר במהלך השנתיים הקרובות.

לצורך הפעילות הסולארית הקימה צנורות חברה בת, וזאת מתוך כוונה לרכז מאמץ בקידום מהלכי המכירה בתחום חדש זה. הכניסה לתחום הסולארי תואמת את אסטרטגיית קבוצת גאון אחזקות ואת פעילותה של צנורות ובכך תסייע לחברה להרחיב ולהגדיל את הכנסותיה ורווחיה.

כמו כן, פעילות הסולאר פותחת בפני צנורות הזדמנות לפעילות עסקית בשווקים בינלאומיים, בדגש על השוק האמריקאי, והשגת סינרגיה גבוהה יותר מול פעילות קבוצת גאון אחזקות בתחומי הקלינטק.

איציק מולכו, מנכ"ל צנורות מסר כי "כניסתנו לתחום הסולארי תחזק את מעמדה של צנורות כספק צינורות מוביל ותדגיש ותמנף את מובילותינו הטכנולוגית תוך השגת ניצול מיטבי של יכולות הייצור והפיתוח הקיימים בחברה. הכניסה לתחום הסולארי היא הזדמנות חשובה עבור צנורות להרחבת תמהיל המכירות ושיפור הרווחיות. התחום הסולארי והקמת השדות לניצול אנרגיית השמש הם שוק יעד גדול ומרכזי המצוי בצמיחה גדולה, ויהווה כר פורה להמשך צמיחת החברה בשנים הבאות. הקמת החברה הבת תסייע לנו בהשגת היעדים העסקיים בשוק האמריקאי, ובניהול מאמצי השיווק והתפעול בבניית תשתית הידע והמיומנות בשוק אסטרטגי זה".