7 מחזורים בתוך העונה: יובנטוס מצאה ספונסרית חולצה

מדובר על חסות למשחקי החוץ של המועדון בסרייה A, אחרי שבתחילת העונה נחתם הסכם עם Betclic למשחקי הבית ■ ההסכם החדש: עם רשת הקונדיטוריות Balocco

באפריל האחרון יובנטוס החליטה לשנות אסטרטגיה. המועדון האיטלקי חתם על חסות חולצה לעונה הקרובה בשווי 21.4 מיליון דולר עם סוכנות ההימורים Betclic - שקיבלה תוקף, באופן חריג, אך ורק למשחקי הבית של הקבוצה.

מאז, חיפשה "הגברת הזקנה" חברה שתסכים לפרסם על החולצה שלה במשחקי החוץ בסרייה A, ורק עכשיו, 7 מחזורים בתוך העונה, היא הצליחה למצוא: רשת הקונדיטוריות Balocco. החוזה החדש שווה 2.5 מיליון דולר בלבד לעונה הקרובה, ויוכל לגדול עד ל-3.5 מיליון, בהתאם להצלחות שתשיג יובה על המגרש.

לטענת ראשי המועדון, ההפרש הניכר בין שווי ההסכמים למשחקי הבית והחוץ נובע מ"המצב הכלכלי הבעייתי".

זו גם הסיבה לפיה הקבוצה עדיין לא הצליחה למצוא חברה שתעניק חסות שמית לאצטדיון החדש שהיא בונה, על חורבותיו של ה"דלה אלפי", בעלות של כ-100 מיליון אירו. האצטדיון, שיכיל 41 אלף מקומות, צפוי להיות מוכן לפתיחת העונה הבאה (2011/12).