"המינוי לערוץ הבינלאומי - סטירת לחי לסדרי מינהל תקין"

כך טוענת אגודת העיתונאים בעקבות הפרסום ב"גלובס" על הכוונה למנות את זליג רבינוביץ', מכוכבי דו"ח מבקר המדינה על רשות השידור, לראש צוות ההקמה של הערוץ הבינלאומי החדש

אגודת העיתונאים בירושלים יוצאת נגד הנהלת רשות השידור לאור הפרסום היום (ה') ב"גלובס" באשר לכוונה למנות את זליג רבינוביץ' לראש צוות ההקמה של הערוץ הבינלאומי החדש.

לדברי דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, "אמיר גילת ומוטי שקלאר מטרפדים את הרפורמה ברשות השידור באמצעות פרובוקציות חסרות היתכנות - לבצע מינוי לא חוקי של אדם לא מתאים המקורב לגורמים פוליטיים לתפקיד בכיר ללא מכרז, כאילו מדובר בחנות המכולת הפרטית שלהם".

לדברי זקן, "הצעד מהווה סטירת לחי לסדרי מינהל תקינים ומחזיר את רשות השידור לתקופות האפלות והמסואבות שדרדרו אותה למצב לא רצוי. אין טעם בקיומה של הרפורמה כשזו דרכם של שני הקוקודים העומדים כעת בראש הפירמידה".

יו"ר האגודה הוסיף ואמר: "לא יהיה מצב של דלת מסובבת - של פרישת עיתונאים ומצד שני גיוס עובדים חדשים לצורך תפעול הערוץ. אנו דורשים כי מספר הפורשים שעומד על 350 יופחת, וכי חלק מהעובדים שלא יפרשו יועסקו בערוץ זה במקום אנשים חדשים שיש כוונה לגייס".