סלקום שדרגה את מהירויות הגלישה: 15 מגה ב-220 שקל

בכך תחל להתחרות חזיתית בפלאפון, שהודיעה על השדרוג כבר לפני 4 חודשים ■ פרטנר מתחילה בימים אלה לשדרג את הרשת שלה

חברת ‎‎סלקום שדרגה את הרשת הסלולרית שלה למהירויות של 21 מגה ביט בשנייה. בעקבות השדרוג יוצאת החברה בחבילות גלישה חדשות, ובכך תחל להתחרות חזיתית בפלאפון, שהודיעה על השדרוג כבר לפני 4 חודשים. פרטנר מתחילה בימים אלה לשדרג את הרשת שלה, וככל הנראה תחל לשווק חבילות גלישה מהירות רק בסוף 2011.

‏חבילה של 15 מגה (21 הוא קצב תיאורטי, ו-15 מגה הוא על בסיס סטטיסטי) פלוס מודם תעלה ללקוחות החברה 219 שקל בחודש. קצב של 5 מגה פלוס מודם יעלה 169 שקל בחודש, וחבילה של עד 2.8 מגה תעלה 140 שקל בחודש. לקוחות שירכשו את השירות דרך האתר יקבלו הנחה נוספת על החבילה.

‏סלקום הודיעה אתמול ‏(ב') על מהלך לשדרוג תשתיות, שבמסגרתו שדרגה החברה מרכיבים נרחבים מרשת ה-‏IP‏ העצמאית של החברה לטכנולוגיית ‏Carrier Ethernet‏. שדרוג זה מאפשר לחברה להציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של שירותי תקשורת - מבחר של חבילות גלישה לפי מהירות, שירותי סלולר ומפ"א מתקדמים יותר, ולהציע ללקוחותיה שירותים באיכות גבוהה יותר.

‏עמוס שפירא‏, מנכ"ל סלקום, מסר כי "אנו נאמנים למיקוד שלנו בתחום הסלולר ובתחומים שבהם יש לנו יתרון יחסי. ההשקעה בתשתית מאפשרת לנו לתת ללקוחותינו שירותים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים ביותר. השירותים מבוססים על התשתית העצמאית של החברה המשלבת טכנולוגיות מתקדמות, ונועדה לספק את צורכי תקשורת הנתונים הגדלים בקצב מהיר בשנים האחרונות, כתוצאה משימוש בטלפונים חכמים דוגמת מכשירי iPhone, אנדרואיד ובלקברי וכתוצאה מהגידול בשימוש באינטרנט הסלולרי. החברה ממשיכה לשמור על יתרונה בזכות תשתית הסיבים האופטיים העצמאית של החברה".

שפירא הוסיף כי "מדובר בהשפעה זניחה על הוצאות החברה".