דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

רשת בוחנת כניסה לשותפות בערוץ MTV ישראל

הערוץ החדש צפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים באמצעות חברת ענני תקשורת ■ בין הצדדים התקיימו כבר מספר פגישות בנושא

זכיינית ערוץ 2 רשת ממשיכה לבחון אפשרויות בטלוויזיה הרב-ערוצית. ל"גלובס" נודע כי הזכיינית בוחנת כניסה לשותפות עם ענני תקשורת לגבי ערוץ MTV ישראל החדש, שצפוי לעלות בחודשים הקרובים. בין הצדדים התקיימו כבר מספר פגישות בנושא.

ענני תקשורת, נציגת שידורי ענקית התקשורת ויאקום, שוקדת כבר תקופה ארוכה על העלאת הגירסה הישראלית של הערוץ מבית MTV. הערוץ מתוכנן להיות מורכב מלהיטים בינלאומיים וישראליים גם יחד, וישולבו בו גם הפקות מקור והפקות של MTV הבינלאומית. עדיין לא נקבעו עלותו של הערוץ והמודל הכלכלי על בסיסו הוא יעבוד.

זכיינית ערוץ 2 רשת ממתינה בימים אלה לאישור מועצת הכבלים והלוויין להעלאת ערוץ 25, הערוץ הים-תיכוני של חברת ניהול פלוס של יואב גרוס ובני מנשה לאוויר. מעמדה של רשת בערוץ שונה לאחר ששליטתה בו לא אפשרה את עלייתו לאוויר מבחינה רגולטורית. כיום מחזיקה הזכיינית באופציה לכניסה עתידית לערוץ, עם שינוי האקלים הרגולטורי.

מענני תקשורת נמסר כי "ערוץ MTV ישראל הוא פרויקט דגל של ענני תקשורת, ומטבע הדברים מתנהלים מספר משאים-ומתנים עם גופים שונים. ברגע שהדברים יתבהרו, נצא בהודעה מסודרת בעניין".

מרשת נמסר: "רשת ממשיכה לעמול על הפקת תכנים בערוץ 25".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות