פסגות לקראת שינוי פני שוק התקשורת: קנו בזק, תעלה ב-11.7%

מפרסמים סקירה מקיפה על שלוש חברות הסלולר ומעדכנים מחיר יעד ל-10.5 שקל לבזק ■ לימור גרובר:"רכישת סמייל ע"י פרטנר תהווה יריית פתיחה לשינוי פני שוק התקשורת"

בבית ההשקעות פסגות מעריכים כי השינויים בשוק הסלולר יהיו בעלי השפעה מתונה יותר על החברות הגדולות, בהשוואה להערכה קודמת. בסקירה שמפרסם היום (ה') בית ההשקעות על חברות הסלולר בזק , סלקום ופרטנר , מעדכנים הכלכלנים כלפי מטה את פוטנציאל הנזק ממפעילים ווירטואליים.

לימור גרובר, מנהלת מחלקת המחקר בפסגות, מציינת בסקירה כי בפני המפעילים הווירטואליים עומדים עדיין מכשולים לא קטנים "אנו מעריכים כי המפעילים יתקשו לקחת נתח שוק מחוץ לשוק ה-Pre Paid", כתבה גרובר בסקירה.

בפסגות מעדכנים מחירי יעד לשלוש חברות הסלולר, מותירים המלצת קנייה לבזק ומעלים את מחיר היעד ל-10.5 שקל בהשוואה למחיר יעד קודם של 9.9 שקלים."עדכון המחיר לבזק עדיין גוזר אפסייד של 11.5%, מה שמצדיק המשך המלצת קנייה", כתבה גרובר בסקירה. מחיר היעד לסלקום נקבע על 122 שקל לעומת 101.6 שקל במחיר הקודם ובהמלצת תשואת יתר. לימור גרובר מציינת כי המחיר לחברות סלולאר מלא גם בהנחה שהשפעת הרגולציה תהיה מתונה יותר.

בהתייחסות לפרטנר מעריכים בפסגות כי רכישת סמייל ע"י פרטנר תהווה יריית פתיחה לשינוי פני השוק. "אנו רואים בחיוב היווצרותן של מספק קבוצות תקשורת גדולות גם בהיבט של משרד התקשורת", אמרה גרובר. בפסגות מותירים לפרטנר המלצת תשואת יתר ומעלים מחיר יעד ל-75 שקל מ-61.9 שקל.