די מדיקל מתרחבת: חברת-בת נכנסת לתחום המזון הרפואי

נקסטג'ן תרכוש את מלוא מניותיהם של בעלי מניות קליר פאת' ואינוסנס בתמורה להקצאת 61.2% ו-15.3% ממניות נקסטג'ן לקליר פאת' ואינוסנס, בהתאמה

חברת נקסטג'ן, חברת בת של די מדיקל (57.5%), מודיעה היום (ב') כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת שתי חברות פרטיות, קליר פאת' ואינוסנס.

על פי המזכר, אשר אינו מחייב וקובע תנאים לרכישה, נקסטג'ן תרכוש את מלוא מניותיהם של בעלי מניות קליר פאת' ואינוסנס בתמורה להקצאת 61.2% ו-15.3% ממניות נקסטג'ן לבעלי מניות קליר פאת' ואינוסנס, בהתאמה. במידה והסכם מחייב יצא לפועל, תחזיק די מדיקל ב-12% מהון המניות הרשום של נקסטג'ן.

שתי החברות נמצאות בשלבים שונים של פיתוח משקאות ומאכלים פונקציונאליים ורפואיים וצפויות להשיק מוצרים ראשונים ברבעון הראשון של 2011.

"לקראת השקת מוצרינו בחמשת שווקי המטרה - מקסיקו ומדינות ה-BRIC החל משנת 2011, חשוב כי הפוקוס בחברה יהיה על מוצרים לטיפול במחלת הסכרת והולכת תרופות. עיסקה מוצעת זו תאפשר לנו להשקיע את כל המשאבים בהשקה מוצלחת של מוצרי החברה ובאותו הזמן, להמשיך ולהחזיק בנקסטג'ן, כאשר זאת יוצאת לדרך חדשה" ציין אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל.

די מדיקל הינה חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים חדשניים לטיפול במחלת הסכרת ולהולכת תרופות. די מדיקל פיתחה משאבות אינסולין המוליכות אינסולין לגוף החולה באופן רציף תוך שימוש בטכנולוגיית הולכה מבוססת קפיץ של החברה. די מדיקל אף פיתחה סט אינפוזיה גנרי למשאבות אינסולין ומרכזת את מאמצי המחקר והפיתוח שלה בפיתוח הדור הבא של משאבות האינסולין ומכשיר אשר ישלב בין מערכת למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם ןמשאבת אינסולין על רטיה אחת.