רדקום: חברת סלולר מדרום אסיה רוכשת פתרונות של החברה

חברת הסלולר המובילה מדרום אסיה מרחיבה בימים אלה את רשת התקשורת שלה לטכנולוגיית GPRS/UMTS

חברת רדקום , המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור תעבורה ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי חברת סלולר מובילה בדרג Tier 1 מדרום אסיה , לקוחה קיימת של רדקום, הוסיפה פתרונות לניטור רשתות הדור השלישי (3G) למערכותיה.

חברת הסלולר המובילה מדרום אסיה מרחיבה בימים אלה את רשת התקשורת שלה לטכנולוגיית GPRS/UMTS, על מנת לספק שירותי תקשורת נתונים הכוללת תקשורת סלולרית בפס רחב ותמיכה בטלפונים חכמים. רדקום מנטרת את רשת התקשורת הקיימת של חברת התקשורת, וכספקית מובילה בתחום זה נבחרה שוב על ידיה לנטר ולאתר תקלות ברשת ה- GPRS/UMTSהחדשה שלה.

"אנו שמחים מאד על בחירתו של לקוח מוביל זה ברדקום על מנת לנטר את רשת ה-3G שלו. אנו מאמינים כי השימוש בפתרון ה- Omni-Qשלנו, יאפשר ללקוח לשפר את ביצועי הרשת שלו עבור מגוון רחב של שירותי תקשורת סלולריים המוצעים ללקוחותיו", אמר יורם שרמן, סמנכ"ל מכירות לאזור דרום מזרח אסיה ברדקום.

רדקום עוסקת במתן פתרונות ניטור חדשניים לרשתות תקשורת מתקדמות. החברה מתמחה בניטור רשתות הדור השלישי בסלולר כמו גם בתחום הקול, הנתונים והווידיאו. רדקום מפתחת ומספקת פתרונות תוכנה וחומרה לבדיקת רשתות תקשורת המסייעים למפעיל בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות, בניתוח תקלות בליבת הרשת ובתחזוקת רשתות פעילות.