לקראת דו"חות בזק: אנליסטים צופים רווח של 560-600 מ' ש'

ערן יעקובי מדש ברוקראז': צפויות הכנסות של כ-3 מיליארד שקל ורווח נקי של כ-565 מיליון שקל שיחולק כדיבידנד ברבעון הבא יחד עם רווחי הרבעון הרביעי

לקראת פרסום דו"חות בזק מחר, הוציא היום (ב') אורי ליכט, מנהל מחלקת מחקר ב-IBI, סקירה. ליכט אומר כי הקמת רשת ה-NGN החדשה מתחילה לתת את אותותיה וסינרגיות מלאות יראו רק ב-2012. "אבן הדרך אותה אנו רואים כעת כמשמעותית ביותר היא ההסכם הצפוי מול ועד העובדים ועפ"י פרסומים של ההסתדרות החדשה נראה שההסכם אינו רחוק".

לקראת שנת 2011 עומדים בפני בזק מספר איומים אך התהליכים בשוק התקשורת לוקחים זמן רב ולבזק יש עוד מספר תרגילים בשרוול שעיקרם חיסכון חיסכון חיסכון. בינתיים המשקיעים יכולים ליהנות מתשואות הדיבידנד הגבוהות שהחברה מספקת.

ליכט צופה שהחברה תציג מחר הכנסות של כ-3.01 מיליארד שקל, רווח תפעולי של כ-890 מיליון שקל ורווח נקי של 602 מיליון שקל.

ערן יעקובי, מנהל מחלקת המחקר בדש ברוקראז', מצפה גם הוא להכנסות של כ-3 מיליארד שקל, שיפור קל לעומת הרבעונים הקודמים. אולם "יש לציין כי ברבעון הנוכחי וואלה! מאוחדת במספרים של בזק, כך שההשוואה חסרת טעם".

ה-EBITDA בניכוי רווחי הון מנדל"ן והפרשות בגין תמלוגים של פלאפון למדינה (סעיפים אלה מקזזים אחד את השני פחות או יותר), צפוי לעמוד על כ-1.28 מיליארד שקל ולהוות כמעט 43% מהמכירות. יעקובי מצפה לרווח נקי של כ-565 מיליון שקל אשר יחולק כדיבידנד ברבעון הבא יחד עם רווחי הרבעון הרביעי - מדובר בתשואה רבעונית של כ- 2.2%. התזרים הפנוי הלא ממונף צפוי לעמוד על כ-650 מיליון שקל, "מרשים לכל הדעות".