אלווריון מסכמת רבעון עם עלייה בהזמנות ותזרים מזומנים חיובי

הכנסות החברה ברבעון השלישי ירדו ב-7.5% והסתכמו בכ-54 מיליון דולר ■ ההפסדים העמיקו: 6.1 מיליון דולר או 10 סנט למניה ■ לא סיפקה תחזיות לרבעון הרביעי של השנה

עונת הדו"חות נמשכת: הבוקר (ד') דיווחה אלווריון את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה, מהם עולה כי הכנסותיה הסתכמו בכ-54 מיליון דולר, ירידה של 7.5% מהרבעון השלישי של 2009 (הכנסות של כ-58.4 מיליון דולר) ועלייה של 10.2% מהרבעון השני של 2010 (הכנסות של כ-49 מיליון דולר).

בשורה התחתונה, החברה העמיקה את הפסדיה: אלווריון הפסידה ברבעון החולף כ-6.1 מיליון דולר או 10 סנט למניה, זאת בהשוואה להפסד של כ-1 מיליון דולר או 2 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השני של 2010 רשמה החברה הפסד של כ-10.6 מיליון דולר או 17 סנט למניה.

אלווריון רשמה הזמנות ומשלוחים בסך כולל של כ-63 מיליון דולר ברבעון החולף, עלייה של 9.1% מהרבעון השני של השנה. בשורה חיובית נוספת ניתן למצוא בעובדה כי החברה הפסיקה לדמם - תזרים המזומנים השוטף עמד ברבעון החולף על 2.2 מיליון דולר.

בשורת התחזיות, הנהלת החברה מסרה כי היא ממשיכה לצפות שיפור הדרגתי בצבר ההזמנות, אך נכון לעכשיו החברה לא תספק תחזית מפורטת לרבעון הרביעי מכיוון שאינה מסוגלת לתזמן בדייקנות את ההכנסות מהפרוייקטים השונים.

ערן גורב, מנכ"ל החברה מסר כי "אנו שבעי רצון מהגידול בצבר ההזמנות והכנסות מלקוחות קיימים אשר ממשיכים להרחיב את רשתותיהם על מנת לשרת יותר מנויים. מפעילים אלה פועלים כדי לענות על הביקושים הגוברים ומיישמים מודלים עסקיים מוצלחים. אנו גם שבעי רצון מההתקדמות שאנו עושים עם האסטרטגיה שלנו בהעמקת היחסים עם לקוחותינו על ידי אספקת פתרון end to end. בנוסף, אנו ממשיכים להתקדם על מספר פרויקטים גדולים באזורים שונים כפי שמעידה ההתמודדות האחרונה שלנו על החוזה עם בארט Xplore בקנדה, אשר צפוי להניב הכנסות משמעותיות בשנת 2011".