מישורים מוכרת שני בנייני משרדים בקנדה ב-30.5 מ' ד' קנדי

חברת הבת סקיילין-קנדה הודיעה היום על השלמת מכירת הבניינים בקנדה ■ יו"ר החברה: "באפשרות סקייליין להפוך לחברה מובילה באונטריו בתחום כבר בשנה הקרובה"

חברת מישורים , העוסקת בייזום פרויקטי נדל"ן מניב ומלונאות בקנדה וישראל, מודיעה כי השלימה את מכירתו של בניין משרדים וחתמה על עסקה נוספת לבניין משרדים אחר בטורונטו בהיקף כספי כולל של כ-30.5 מיליון דולר קנדי.

חברת הבת של מישורים, סקיילין, הודיעה היום על השלמת מכירת בניין המשרדים 55 Town Center בטורנטו קנדה תמורת כ-22 מיליון דולר קנדי. סקיילין החזיקה 25% בבניין שכולל שטח להשכרה בהיקף של כ-20 אלף מ"ר ו-230 מקומות חניה. חלקה של סקיילין (המוחזקת 65% בידי מישורים) בתמורה הינו כ-5.5 מליון דולר קנדי (כ-20 מליון שקל).

בנוסף, הודיעה היום מישורים כי חתמה על עסקה למכירת בניין משרדים ב-1185 Eglinton Avenue בטורונטו קנדה, תמורת כ-8.5 מיליון דולר. הקבוצה החזיקה ב- 75% בנכס דרך חברות שונות, ביניהן סקייליין. הנכס הינו בן 9 קומות, בשטח של כ- 11 אלף מ"ר ו - 242 חניות. השלמת העסקה צפויה בחודש דצמבר 2010. הנכסים נמכרו בשווים המשוערך בספרי החברה, בקירוב.

יו"ר מישורים, גיל בלוטרייך, אמר כי מכירת שני הנכסים בקנדה הינה המשך של אסטרטגיית החברה למיקוד הפעילות העסקית של סקייליין קנדה כחברה מובילה בתחום המלונאות ואתרי הנופש בחבל אונטריו שבקנדה. "אנו מתמקדים בנכסים אשר בנוסף לתזרים מהפעילות השוטפת מאפשרים לנו להשביח את מאגר הקרקעות וזכויות בניה הלא מנוצלות בנכסים אלו", אמר.

עוד הוסיף יו"ר מישורים כי באפשרות סקייליין להפוך לחברה מובילה באונטריו בתחום כבר בשנה הקרובה. "הצענו למכירה נכסים נוספים שאינם בליבת הפעילות וכן נכסים שהושלמה בהן השבחה משמעותית. השנים הקרובות תהינה שנים של התמחות, התייעלות, פיתוח והשבחה של בנק הקרקעות המשמעותי של סקייליין קנדה", הוסיף בלוטרייך.