רשת האופנה פוקס מעלה במחלף ההלכה בתל-אביב שלט חוצות ענק, בו מופיעה הדוגמנית בר רפאלי כשהיא לבושה בטרנינג ורוד של החברה.
זאת, במסגרת הקמפיין של פוקס לעונת החורף תחת הסלוגן "BASIC IS BEAUTIFUL".
עלות השקעה במהלך עומדת על כ-400 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.