שיא נוסף ל"מאסטר שף" של קשת: רייטינג של 31.8% במוצ"ש

פתיחה יפה ל"רוקדים עם כוכבים" של רשת, שרשמה רייטינג של 28.3% ■ שיא שבועי למהדורת החדשות של ערוץ 10 עם רייטינג של 11.7%

כשבזכיינית ערוץ 2 קשת ראו באמצע השבוע את ההישג של רשת עם "רוקדים עם כוכבים", הם הבינו כי הכפפה הונחה על הארץ. רייטינג של 28.3% לפרק ההשקה של תוכנית הריקודים היה עשוי להבטיח את שליטתה של רשת על טבלת הרייטינג השבועית.

למרות ש"מאסטר שף" היא תוכנית שנערכת מראש וכביכול לא ניתן לערוך בה שינויים מרחיקי לכת, בקשת התקיפו בשני אלמנטים - הגברה מבוקרת של הקידום לתוכניות; והפחתה משמעותית של ה'ברייקים' בשתי התוכניות ששודרו בחמישי ובשבת.

בסופו של שבוע שברה קשת שוב ושוב את שיאיה שלה כאשר תוכניות "מאסטר שף" משיגות רייטינג של 29.7% ביום חמישי ויומיים אחר-כך 31.8% בלתי רגילים.

התחרות התוך-ערוצית, שבאה להוכיח למי יש ריאליטי יותר גדול, הובילה לכך שהשבוע הוא אחד השבועות בעלי הצפייה הגבוהה ביותר השנה בערוץ 2.

קשת הצליחה להכניס 6 משדרים לעשירייה הבכירה בטבלת הרייטינג השבועית, ובהם גם שתי תוכניות של "חיים אחרים" ושתי תוכניות של "אל תפיל את המיליון".

רשת אמנם נאחזת רק בשתי התוכניות של "רוקדים עם כוכבים", אולם בהחלט אין לה במה להתבייש בנתוני הפתיחה המצוינים של העונה.

המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10 מסיימת את השבוע הנצפה ביותר עבורה השנה עם רייטינג של 11.7%. ערוץ 10 גם יכול השבוע להתגאות בעלייה בעניין במשחק הכדורסל של מכבי תל-אביב, שהביא רייטינג של 11.9%.

44
 44