לשכת רו"ח ו"גלובס" יערכו כנס משותף בירושלים: "פורום עיר דוד"

כנס "פורום עיר דוד", שייערך ב-5-7 בדצמבר, יארח את צמרת השלטון, מערכת המשפט ושוק ההון ■ במוקד הכנס: דיונים על השפעת התקשורת, חוק ההסדרים ושכר הבכירים

מלונות ממילא ומצודת דוד הירושלמים יארחו בחנוכה הקרוב (5-7 בדצמבר) כמה מדמויות המפתח בפוליטיקה, מערכת המשפט ושוק ההון במסגרת "פורום עיר דוד - כנס ירושלים לכלכלה וחברה" שעורכת לשכת רואי החשבון בשיתוף "גלובס".

הכנס, שבעבר עסק בחשבונאות ובנושאים הקרובים לעיסוקיהם המקצועיים של רואי החשבון, עשה השנה תפנית יותר אקטואלית ורחבה לכיוון הכלכלי-חברתי.

לדברי נשיא הלשכה, רו"ח דורון קופמן, "החשבונאות, המסים והביקורת תופסים מקום של כבוד בכנסים המרכזיים של הלשכה בים המלח ובאילת. 'פורום עיר דוד' הוא למעשה פורמט כנס חדשני שהלבשנו על עיר הבירה, שגם היא מתחדשת ומתרעננת כל הזמן".

בכנס צפויים ליטול חלק כ-400-500 רואי חשבון.

גולת הכותרת של הכנס הוא מושב הפתיחה עם הדיון האקטואלי ביותר: "צדק, צדק תרדוף או סיפוק יצרים?", שנמצא בתפר שבין עולם התקשורת לעולם המשפט, על ההשפעה בפועל שקיימת על המערכת המשפטית של כוחות רבי-עוצמה כמו הפרקליטות, המשטרה והפרקליטים מהמגזר הפרטי.

עניין רב מעוררים המושבים העוסקים בשוק ההון ובהשקעות. 3 המושבים שיתקיימו ביום השני והשלישי לכנס יארחו כמה מהשחקנים הראשיים בשוק ההון, באקדמיה ובמגזר הפרטי.

מושב נוסף שינסה לחזות את המגמות בשוק בשנת 2011 יתקיים בהנחיית רו"ח איתן כספי, יו"ר מרחב ירושלים בלשכת רואי חשבון, שותף במשרד הירושלמי כספי את כספי.

מושב חשוב ומעורר עניין, בהנחיית סגן נשיא הלשכה ויו"ר מרחב תל-אביב, רו"ח דוד גולדברג, יעסוק בתמריצים וחוקי עידוד לעסקים והשקעות ויארח את כל הרגולטורים המובילים ומומחי המס הרלבנטיים לנושא זה.

רו"ח קופמן מציין כי המושב החותם את הכנס לא נופל בחשיבותו ממושב הפתיחה, והוא יעסוק בנושא הפוליטי-כלכלי החם שאף שנה לא מאבד מהרלבנטיות שלו: חוק ההסדרים.

"תזמון הכנס בתחילת דצמבר, שהוא הישורת האחרונה של אישור חוק ההסדרים יחד עם חוק התקציב, מבטיח למשתתפי הכנס עוד כמה הפתעות", אומר קופמן.